krem do orzeszkow

1. Data: 2003-10-10 10:09:57

Temat: krem do orzeszkow
Od: "Monia_Sz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Potrzebuje przepisu do kremu do orzeszków , pieczonych na gazie na
specjalnej patelni. Jeden mam ale niestety jest zbyt słodki. Będę bardzo
wdzięczna.
Monik

1. Data: 2003-10-10 10:36:48

Temat: Re: krem do orzeszkow
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia_Sz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Potrzebuje przepisu do kremu do orzeszków , pieczonych na gazie na
> specjalnej patelni. Jeden mam ale niestety jest zbyt słodki. Będę bardzo
> wdzięczna.

Moze o to chodzi... http://tinyurl.com/qfep

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-10 11:49:49

Od: "Lilla" <l...@b...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisała:

> Moze o to chodzi... http://tinyurl.com/qfep

Krem wg tego przepisu jest naprawde dobry, tylko trzeba pamietac, aby
nie ubijac maki z jajkami na parze, lecz cukier :)

Pozdrawiam
Lilla

Żurawiny
Żurawiny
Czy ktoś może zna adres mail-owy do Roberta Makłowicza ????
Kawa Kimbo
nietypowy talerz