nietypowy talerz

1. Data: 2003-10-09 21:43:25

Temat: nietypowy talerz
Od: "lechu" <l...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!

Mam takie pytanie. Przyszedł mi do głowy ostatnio taki głupkowaty pomysł, aby
jako talerza do konsumowanai posiłków używać talerza takiego od perkusji.
I intryguje mnie jedna rzecz. Wiem że to być moze niezbyt pasuje do grupy, ale
nie wiem do jakiej innej miałbym się zwrócić. Czy takie używanie talerza od
perkusji nie zaszkodzi mi w sensie takim, że np. najem się jakiegoś metalu albo
coś i umrę marnie?

Pozdrawiam
lechu

1. Data: 2003-10-10 06:47:25

Temat: Re: nietypowy talerz
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lechu" <l...@W...onet.pl> napisał w
wiadomości >
> Mam takie pytanie. Przyszedł mi do głowy ostatnio taki głupkowaty
pomysł,> --

witam
z tym sie zgodze i nie wyobrażam sobie jejsc z jakiegos metalowego
paskudztwa.
p.

1. Data: 2003-10-10 07:18:09

Od: "maksi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pomysł,> --
>
> witam
> z tym sie zgodze i nie wyobrażam sobie jejsc z jakiegos metalowego
Ależ skąd głupkowaty. Bardzo oryginalny. Oczywiście trzeba oddać talerz do
analizy, czy nie jest powleczony jakimś świństwem.
maksi

1. Data: 2003-10-10 07:47:48

Od: "cywil" <s...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ skąd głupkowaty. Bardzo oryginalny. Oczywiście trzeba oddać talerz do
> analizy, czy nie jest powleczony jakimś świństwem.
> maksi

Rzeczywiście - bardzo oryginalny. Można też jeść z kuwety labratoryjnej,
albo z nierdzewnej /nówki/ miski dla psa. Oryginalne, tak.
Widziałeś kiedyś taki talerz? Widziałeś w nim otwór do instalowania na
stelażu? Widziałeś, że ma wypukłość, która nie pozwoli ci na ustawienie
"talerza" na stole? Chyba że i stół będziesz miał oryginalny. Może kopczyk
piasku? Wtedy ustoi. Albo będziesz chłeptał zupkę z kolan?

cywiL

1. Data: 2003-10-10 07:53:02

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 10 Oct 2003 09:47:48 +0200, "cywil" <s...@n...ru>
wrote:

> [...]
>"talerza" na stole? Chyba że i stół będziesz miał oryginalny. Może kopczyk
>piasku? Wtedy ustoi. Albo będziesz chłeptał zupkę z kolan?

widze, ze Ci perkusja zadra w oku staje :P

trys

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-10-10 07:58:00

Od: "maksi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cywil" <s...@n...ru> napisał w wiadomości

> [...]
> "talerza" na stole? Chyba że i stół będziesz miał oryginalny. Może kopczyk
> piasku? Wtedy ustoi. Albo będziesz chłeptał zupkę z kolan?
Nie moja to wina, że nie ma w Tobie za grosz artyzmu, a tylko siermiężną
powtarzalność.
Do zupy to ten talerz może się nie nadaje. Do drugiego dania fantastycznie.
Oczywiście trzeba go trochę uzdatnić. Fakt kłopot z tym otworem, bo sosy
spierdzielą. Ale przecież można to jakoś zatkać (może przy okazji bedzie to
dodatkową dekoracją talerza. Były kiedyś podstawki pod sztućce (kto to teraz
wie?) może być podstawka pod taki talerz. Do tego tradycyjny jazz w tle. A
na talerzu np. jakiś ragtime kulinarny. Jest tu ktoś z Nowego Orleanu?
maksi

1. Data: 2003-10-10 08:03:12

Od: "maksi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maksi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
Super!
Właśnie mi wpadł do głowy taki pomysł, że jako patera sprawdzi się
spokojnie. Osadzony na takich nóżkach w trójnóg. W domu ciasto podawano na
czymś co nie umiem nazwać. Nazywano to paterą. Na wysokim 60cm postumencie
przykręcany był szklany lub kryształowy talerz z dziurką (oooo z dziurka) w
środku. Na to kładziona była pyszna szarlotka (niestety przepis zabrany do
grobu), sernik (tamże).
Talerz od perkusji pasowałby tu jak ulał, bo z tym szklanym zawsze była całe
życie poruta, że się stłucze!
maksi

1. Data: 2003-10-10 08:15:26

Temat: Do p. Władysława Łosia/Re: nietypowy talerz
Od: "maksi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przykręcany był szklany lub kryształowy talerz z dziurką (oooo z dziurka)

A może Pan wie, jak to nazywało się poprawnie?

| |
|______________________|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
_____| |_____
|_____________|

"Kolumna" wykonana była ze srebra lub posrebrzana. Pokryta wzorami o
charakterze roślinnym.
Z wyrazami szacunku
maksi

1. Data: 2003-10-10 08:25:09

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lechu napisał:

> Mam takie pytanie. Przyszedł mi do głowy ostatnio taki głupkowaty pomysł, aby
> jako talerza do konsumowanai posiłków używać talerza takiego od perkusji.

Super pomysł! I dziurkę ma na środku - do stolika można przykręcić. A
łańcuch do łyżki w sklepie metalowym na pewno dostaniesz!

Eulalka

1. Data: 2003-10-10 08:27:09

Od: "maksi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Super pomysł! I dziurkę ma na środku - do stolika można przykręcić. A
> łańcuch do łyżki w sklepie metalowym na pewno dostaniesz!

Co za płaska wyobraźnia kształcona filmami Bareji.
maksi

Kozie jogurty??
bitki
szpinak + papryka