krem do rak

1. Data: 2003-03-24 14:55:33

Temat: Re: krem do rak
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Lidia Pankiewicz " wrote:

> "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> wrote in message

> oki, powacham jak znajde;)
> chyba na pewno widzialam go w geant'cie w Lodzi. wiec moze w Poznaniu
> tez bedzie?
>
> dzieki wam po raz kolejny:)

W Poznaniu nie mamy Geanta niestety :(
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-24 14:55:46

Od: "Ewa" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> "Skakanka" <s...@w...wp.pl> wrote in message

> dzieki wam bardzo!
> wiec po pracy dzisiaj poluje na kamil!:)
>
> a jeszcze zapytam: bialy czy zielony?;) bo wydaje mi sie ze takie
widzialam
> kiedys...
>
> L.

Witam ,

jeden jest do normalnej skóry , a drugi do wrażliwej , ale jest też wersja o
działaniu mocno nawilżającym.

Pozdrawiam

Ewa G.

1. Data: 2003-03-24 14:56:52

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
> Albo Ziaja Kozie Mleko, ale on jakos slabo nawilza. W kazdym razie
wchlania
> sie blyskawicznie.

Ototo, od kiedy go kupilam, wszystkie inne poszly w odstawke.
Cudnie gladkie dlonie sie po nim robia.

mag.

1. Data: 2003-03-24 15:54:45

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote in message
> Ototo, od kiedy go kupilam, wszystkie inne poszly w odstawke.
> Cudnie gladkie dlonie sie po nim robia.

Potwierdzam! Nawilzac rzeczywiscie moglby lepiej, ale to wchlanianie i
gladkosc skory... Ach, ach...Zaraz sobie zaaplikuje, bo stoi dumnie przy
klawiaturze :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-24 16:50:25

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@u...poczta.onet.pl> napisał(a):

> W Poznaniu nie mamy Geanta niestety :(

mimo wszystko nie macie co zalowac;)
a kamill kupilam w rossmannie.

faktycznie, bardzo milutki krem.
i nie klei sie!:)))

1. Data: 2003-03-24 17:18:14

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Lidia Pankiewicz " wrote:

> faktycznie, bardzo milutki krem.
> i nie klei sie!:)))

No to miłego uzytkowania, bo to najfajniejszy krem do rąk z jakim miałam do
czynienia :)

1. Data: 2003-03-24 21:52:15

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kamill jest również obecny w całej serii w Carrefourach. W Poznaniu pewnie
też.

Anka

1. Data: 2003-03-24 22:12:32

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Anka " wrote:

> Kamill jest również obecny w całej serii w Carrefourach. W Poznaniu
> pewnie też.

Hhe, dzieki, ale Carrefoura w Pozku tez nie ma :)

1. Data: 2003-03-25 21:55:37

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne ze znamy ....najlepsiejszy na swiecie krem do rak - z Yves Rocher - sa
dwa rodzaje, ok 10-12 zl, serdecznie polecam.
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-03-26 15:22:00

Od: mips <mips@.skrzynka.getin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lidia Pankiewicz wrote:

> od jakiegos czasu bezskutecznie poszukuje kremu do rak, ktory by
> sie nie kleil jakos rozpaczliwie...
[ciach]
> znacie cos ciekawego...?

Nie cierpię kremów, które się lepią i długo wchłaniają, dlatego używam
kremu do rąk z jedwabiem (czy jak mu tam :)) z oriflame'u - taki w
różowej tubce. Właściwie to jedyny kosmetyk tej firmy, który z czystym
sumieniem gorąco polecam, bo dłonie są po nim gładziutkie, miękkie i
bez żadnej tłustej pozostałości :)

--
Pozdrowienia od mips.

Odzywka do rzes