krem na narty

1. Data: 2004-03-09 14:33:51

Temat: krem na narty
Od: "drt'ffs fier wrt" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.

jaki krem do twarzy na narty dla cery tlustej polecacie? cere mam tlusta,
wiec boje sie smarowac kremem tlustym, z kolei krem nawilzajacy na mroz to
nie najlepszy pomysl. wiec co stosowac??

pozdrawiam.

1. Data: 2004-03-09 14:44:06

Temat: Re: krem na narty
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

drt'ffs fier wrt wrote:

> jaki krem do twarzy na narty dla cery tlustej polecacie? cere mam tlusta,
> wiec boje sie smarowac kremem tlustym,

Kremy ochronne na zime sa z natury swojej tlustawe.
Najmniej chyba Weather Everything Clinique. Z tanszych fajny i IMHO nie
bardzo ciezki jest Nivea Alpin.
Jesli masz jasna cere, uzywaj wysokiego filtra (min. spf 20).

Dunia
--
All science is either physics or stamp collecting.
Ernest Rutherford

1. Data: 2004-03-09 15:31:52

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

drt'ffs fier wrt:

> jaki krem do twarzy na narty dla cery tlustej polecacie? cere mam tlusta,
> wiec boje sie smarowac kremem tlustym, z kolei krem nawilzajacy na mroz to
> nie najlepszy pomysl. wiec co stosowac??

Uzywalam serii Piz Buin Mountain z wysokim filtrem (30) i bylam zadowolona.
Wchlania sie dobrze i nie natluszcza przesadnie. Jest tez z tej serii cos,
co sie nazywa bodajze "After Sun Soother" i swietnie lagodzi posloneczne
i pomrozowe podraznienia. Po calym dniu na nartach zwykle swiece sie jak
czerwona bombka i cala twarz mnie piecze, a po tym kremie w ogole takich
problemow nie bylo.

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-03-09 17:14:31

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "drt'ffs fier wrt" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> pozdrawiam.
> Ja używałam kremy ochronnego dla dzieci i Johsona i Bambino. Z obydwu
byłam zadowolona, a muszę dodać że mam bardzo wrażliwą na zimno skórę.

1. Data: 2004-03-09 20:44:37

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krem z filtrem-np. dermedic spf20, bioderma spf20, la roche posay. będzie
miał nieco cięższą konsystencję niż "zwykłe" kremy i jednocześnie będzie
dobrze chronił przed górskim UV.

1. Data: 2004-03-11 09:45:16

Od: "piotrek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak dla mnie na takie warunki to polecam
Oriflame - Weather Barrier

aparat ortodontyczny
henna samodzielnie ?
krem, masc, cokolwiek na poparzony dekolt
jak zostac dietetyczka?
lista dla grubasow