krem pod oczy

1. Data: 2004-06-17 06:57:37

Temat: krem pod oczy
Od: "Joanna Sosnowska" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję dobrego kremu pod oczy na kurze łapki dla mojej mamy, która
skończyła 45 lat. Używała już Arentinę Ziaji, kremy Oceanika, Garnier Lift.i
nic nie pomogło
Szukałam już wśród recenzji na wizażu i w goglach i trochę zachęciłam się do
kupna dla niej
kremu perłowego z Avonu, ale sama nie wiem. Moja mama jest sceptyczna co do
działania kosmetyków z Avonu i szuka czegoś naprawdę co pomoże choć trochę
rozprasować jej kurze łapki. Może znajdzie się jakaś pani, która pomoże coś
wybrać dla mamy, bo ja chyba nie jestem zbyt dobrym doradcą:(
pozdrawiam,
Asia

1. Data: 2004-06-17 07:46:53

Temat: Re: krem pod oczy
Od: "Magdalena Absyl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Moja mama używa kremu perłowego z Avonu i jest zadowolona.
Pozdrawiam,
Magda

1. Data: 2004-06-17 08:02:40

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Sosnowska" napisała:
> Poszukuję dobrego kremu pod oczy na kurze łapki dla mojej mamy, która
> skończyła 45 lat. Używała już Arentinę Ziaji, kremy Oceanika, Garnier
Lift.i
> nic nie pomogło

Ostatnio Kruszyna piała z zachwytu nad Ziają pietruszkową, dzięki której
<cytat>"MOJE KURZE ŁAPKI POSZŁY SOBIE W DIABŁY!!!"<koniec cytatu> - może
warto prześledzić ten wątek?

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-06-17 08:20:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna/Sana napisał:

> Ostatnio Kruszyna piała z zachwytu nad Ziają pietruszkową, dzięki której
> <cytat>"MOJE KURZE ŁAPKI POSZŁY SOBIE W DIABŁY!!!"<koniec cytatu> - może
> warto prześledzić ten wątek?

Ekhm, ekhm, ale ja jestem trochę młodsza, co może nei być bez znaczenia :)

Krusz.

1. Data: 2004-06-17 08:22:59

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> warto prześledzić ten wątek?
>
>nie wiem w jakim wieku jest Kruszyna ale na 45 lat to ziaja moze byc za
słaba ,pozatym ziaja jest wymieniona w uzytych juz.
ja proponuje erisa lub cos z wyżeszj półki.
p. --

1. Data: 2004-06-17 08:48:58

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Sosnowska wrote:
> [...]
> choć trochę rozprasować jej kurze łapki. Może znajdzie się jakaś
> pani, która pomoże coś wybrać dla mamy, bo ja chyba nie jestem zbyt

A w jakim przedziale cenowym?

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-17 09:05:05

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisała:
>Ekhm, ekhm, ale ja jestem trochę młodsza, co może nei być bez znaczenia :)

Ale może być bez znaczenia - nie od dziś wiemy, że kremy się do problemów
skóry dobiera, a nie tylko do wieku. No ale fakt, na to 45 to ja za wielkiej
uwagi nie zwróciłam...
Zatem kajam się ;-)

1. Data: 2004-06-17 09:17:36

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Sosnowska" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Moja mama jest sceptyczna co do
> działania kosmetyków z Avonu i szuka czegoś naprawdę co pomoże choć trochę
> rozprasować jej kurze łapki.

Skoro Avonu nie lubi, to nie kupuj - nawet jeśli jej pomoże, to i tak
będzie zdania, że jej nie pomógł.
Skąd ja to znam..... :-)

Przede wszystkim, trzeba się pogodzić z faktem, że w pewnym momencie kurze
łapki można rozprasować tylko za pomocą interwencji lekarza - może botoks,
możepo prostu skalpel i naciąganie zmarszczek.
Nie ma cudów.

Fajne kremy pod oczy ma eris w serii fortessimo
http://www.eris.pl/kosmetyki_produkt.php?id=420&ids=
8

Oraz Miraculum Extremal
Zajrzyj tutaj - jest opis kremu (nie pod oczy, ale do nakładania _także_ na
kurze łapki, do tego drugi krem z tej serii już docelowo pod oczy i może
będzie dobrze.

http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25055
&session=58c0aa3aee64cb3b

http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25917
&session=58c0aa3aee64cb3b

Tu masz link do kremu pod oczy powyżej 50 roku życia - w sumie 5 lat
różnicy, może ten właśnie pomoże

http://www.esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=23566
&session=58c0aa3aee64cb3b

(bardzo przepraszam, że nie skrócony, ale coś ostatnio linki skracane przeze
mnie nie działają)

Może Clink antygravity, albo Shiseido bio performance, Lancome renergie livt
contour
Albo tani, ale ponoć bardzo dobry krem z FlosLeku pod oczy.

Szkoda, że nie podałaś orientacyjnej ceny, do ilu zł ma być ten prezent.

Sowa

1. Data: 2004-06-17 09:36:48

Od: "magia" <m...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Sosnowska" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Może znajdzie się jakaś pani, która pomoże coś
> wybrać dla mamy, bo ja chyba nie jestem zbyt dobrym doradcą:(

Moja mama bardzo lubia ta serie:
http://www.yves-rocher.com.pl/index.php?k=84
Nie wiem jak z dzialaniem, ale gdyby nie dzialalo to by nie kupowala pewnie
:)

m.

1. Data: 2004-06-17 11:17:28

Od: "Joanna Sosnowska" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak do 100 zł.
pozdrawiam,
Asia

Het zal toch niet zijn wie ik denk dat het is?
poleć nam swoich znajomych - promujemy markę Oriflame !!!!!
sklep z poslkimi kosmetykami w wawie
Nowy serwis!!! www.supersylwetka.pl
Wartner