kremy wyszczyplająco-ujędrniające

1. Data: 2006-03-22 19:42:05

Temat: kremy wyszczyplająco-ujędrniające
Od: "Lea" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam się nad kupnem takiego specyfiku i mam pytanie: czy ktoś
stosował ten firmy Galenic?
o taki:
http://www.allegro.pl/item91264601_galenic_elancyl_l
ipo_reduktor_2x100ml_pee
ling_30ml.html
jakie efekty?
warto wydać tyle kasy?

a jak oceniacie podobny krem ale L'oreala?
o taki: http://www.allegro.pl/item92638789_l_oreal_perfect_s
lim_200_ml.html

Pozdrawiam
Lea

2. Data: 2006-03-23 21:24:36

Temat: Re: kremy wyszczyplajaco-ujedrniajace
Od: w...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

do konca miesiaca jest promocja XXLów Balsamy do modelowania
sylwetki bez kofeiny. To bardzo wazne. Zeztaw 3 szt tylkoza 91 zl Nie
które gabinety robia taki zabieg na tych balsamach mega odchudzanie i
kosztuje to 200zl.W klubach kwadransowych grubasów tez sobie
chwala. Wejdz na stronke www.atw.warszawa.prv.pl

3. Data: 2006-03-24 07:06:01

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <w...@a...pl> napisal w wiadomosci
ps.com...
do konca miesiaca jest promocja XXLów Balsamy do modelowania
sylwetki bez kofeiny.

Natretnym akwizytorom posylamy uprzejmie "sio won".

--
JoP

4. Data: 2006-04-11 14:26:16

Od: "KH" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <w...@a...pl> napisal w wiadomosci
> do konca miesiaca jest promocja XXLów Balsamy do modelowania
> sylwetki bez kofeiny. To bardzo wazne.

Troche pozno to przeczytalam, ale moze jeszcze mi ten ktos odpowie.

A dlaczego bardzo wazne jest, zeby bylo bez kofeiny?

pozdrawiam
Kacha

5. Data: 2006-04-12 13:39:48

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KH <n...@s...pl> napisał(a):
> A dlaczego bardzo wazne jest, zeby bylo bez kofeiny?

bo skóra niektórych osób ma np. skłonności do pękania naczynek.

6. Data: 2006-04-12 13:40:38

Temat: Re: kremy wyszczuplająco-ujędrniające
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lea napisał(a):
> a jak oceniacie podobny krem ale L'oreala?
> o taki: http://www.allegro.pl/item92638789_l_oreal_perfect_s
lim_200_ml.html

nie widzę różnicy między nim a kilka razy tańszym żelem Lipocell Bloker
Ziai ;)

Szampon koloryzujący, nie zostawiający odrostów
pianka do włosów
max factor
Ceny,ceny...nie spadnijcie z krzeseł :)
Pora na zmiane kolczykow???