kret,jak go humanitarnie wyprosić

11. Data: 2000-04-04 10:51:11

Temat: Re: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:
> Jesli chodzi Ci o powstanie gatunku, to nie wiem, ale wydaje mi sie, ze
> jednak krety byly przed nami.

Ale tylko Ci sie "wydaje". W kazdym razie miliony lat do tylu, wiec
trudno tu dyskutowac. To chyba przyznasz?
Ale chodzilo mi o dlugosc zycia pojedynczego kreta - czy te, ktore
aktualnie mam/zyja na dzialce byly na niej wczesniej niz ja? Prosze tu
nie brac pod uwage przodkow tych kretow, bo wtedy ja musialbym sie cofac
do swoich prapra...dziadkow w linii prostej, a to mam slabo
udokumentowane :-)

> Poza tym mialem na mysli krety na naszych
> dzialkach przed ich kupnem. Nie cofam sie tak daleko w przeszlosc. Myslisz,
> ze przed postawieniem swojego domu nie bylo kretow na Twojej dzialce.
W kazdym razie nie te krety, ktore obecnie mi ryja ogrodek.

> Rzec
> by mozna, ze to my sie ladujemy na naturalne siedliska zwierzat a nie
> odwrotnie

A jakie jest nasze (ludzi) naturalne siedlisko? Bo zdaje mi sie, ze
krety naturalnie zyja pod powierzchnia ziemi, a my na jej powierzchni
:-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

12. Data: 2000-04-04 10:59:56

Temat: Odp: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> . Ja jestem zwolennikiem wylapywania ich i przenoszenia poza obreb
dzialki.

Polecam tę w/w metodę w szczególności:

1. Gdy zapłaciliśmy za projekt ogrodu 3tys. zł.
2. Gdy całkowicie uległ "zagładzie" nasz 7-letni skalniak.
3. Gdy zapłakane dzieci domagają się od taty "całkowitego rozwiązania tej
kwestii".
4. Gdy kochne zwierządka wróciły, niestety z powrotem na trawnik po
17-tokrotnym ich wyproszeniu i przeniesieniu.
5. Gdy potknąłen się na kupie kreciej i zwichnąłem nogę.
6. Gdy w 1 roku były 3 kupy krecie, w 2 roku 11, w 3 roku 37 (a co będzie za
5 lat.)
7. Gdy mój sąsiad zebrał 1/3 mniej siana do karmienia krów w zimie, niż rok
temu.
8. Gdy masz rozegrać "Mały Winbledon" z przyszłym wspólnikiem w interesach,
a tu....... kupa na kupie.
9. Gdy zaiwestowałeś w rolowany trawnik 17tys. zł.
10. Gdy poświęcasz czas na walkę z kretynami zaniedbując, również inne, też
ważne obowiązki działkowe.
11. Gdy widzisz jak sama kształcuje ci się przestrzeń i nie masz na to
wpływu.
12. Gdy widzisz jak usychają twoje wieloletnie roślinki(wróg panoszy się pod
ziemią)
13. Gdy marzysz by skończył się już okres ochronny na kretyny.
Itd. Możesz tego wszystkiego uniknąć, przenosząc kretyny poza obręb
działki, ale tylko na odległość 3 tys. lat świetlnych.

> Czy jak Wasz pies naleje na trawnik to tez go chcecie zlikwidowac???!!!

Co ma piernik do wiatraka. Chyba tyle ,że miele się w nim mąkę do pieczenia
pierników.
Pies nie prowadzi ze mną pernamentnej, wieloletnej, według
nieprzewidywalnego scenariusza, podstępnej i z góry skazanej na fiasko
wojny, niszcząc wieloletni ba, rzecz można pokoleniowy dorobek rodzinny,
Pies jest tylko jeden i też razem z kotem pomaga mi w tej walce. Narazie nie
mamy większych sukcesów.

--
Ko#mnie?

13. Data: 2000-04-04 11:10:14

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek Grzelak wrote:
> Czy jak Wasz pies naleje na trawnik to tez go chcecie zlikwidowac???!!!

Tylko, ze psa sprowadza sie na wlasne zyczenie, a krety nie. Poza tym
psa latwiej zlikwidowac, w razie czego (choc nie polecam), niz krety.

14. Data: 2000-04-04 11:11:55

Od: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czym żywią się kretyny gdy tylko jest jeden wielki trawnik i nic poza nim
nie ma w okolicy? Czyżby korzonkami traw?
--
Ko#mnie?

15. Data: 2000-04-04 11:16:58

Temat: Re: Odp: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ko#mnie? wrote:
> A czym żywią się kretyny gdy tylko jest jeden wielki trawnik i nic poza nim
> nie ma w okolicy? Czyżby korzonkami traw?

Zdaje mi sie, ze krety sa miesozerne. A pod ziemia nie tylko krety zyja,
np. dzdzownice, turkucie podjadki, stadia larwalne wielu owadow itd.
Calkiem niezle menu dla kreta. Mysle sobie, ze wole walczyc z krecimi
kopcami niz wyciagac z ziemi pnie drzew bez korzeni.

16. Data: 2000-04-04 12:17:21

Temat: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Jako biolog odpowiadam: krety byly wczesniej:-)) i na swiecie, i na
dzialce...
Dorota

17. Data: 2000-04-04 12:17:57

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

z tego wynika, ze forsa ponad wszystko...
Dorota

18. Data: 2000-04-04 12:18:36

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

krety nie zywia sie korzonkami traw ani zadnymi innymi korzonkami.
zywia sie miedzy innymi turkuciami, ktore zywia sie korzonkami twojej
trawy...
Dorota

19. Data: 2000-04-04 12:18:52

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Gdy zapłaciliśmy za projekt ogrodu 3tys. zł.
Strasznie drogi ten projekt

> 2. Gdy całkowicie uległ "zagładzie" nasz 7-letni skalniak.
To jest rzeczywiscie przykre

> 3. Gdy zapłakane dzieci domagają się od taty "całkowitego rozwiązania tej
> kwestii".
I nie tylko tej: tato kup mi to, tato kup mi tamto, tato chce jechac tam
etc, etc.

> 4. Gdy kochne zwierządka wróciły, niestety z powrotem na trawnik po
> 17-tokrotnym ich wyproszeniu i przeniesieniu.
Cierpliwosci, podobno poplaca

> 5. Gdy potknąłen się na kupie kreciej i zwichnąłem nogę.
Wielkie te krety musisz miec

> 6. Gdy w 1 roku były 3 kupy krecie, w 2 roku 11, w 3 roku 37 (a co będzie
za
> 5 lat.)
Bedzie ich tak na oko 349 (to piatego roku, dalej nie chcialo mi sie liczyc)
:-))))

> 7. Gdy mój sąsiad zebrał 1/3 mniej siana do karmienia krów w zimie, niż
rok
> temu.
Zbieral na swojej dzialce czy okolicznych lakach. Mogby sie zapuscic dalej.

> 8. Gdy masz rozegrać "Mały Winbledon" z przyszłym wspólnikiem w
interesach,
> a tu....... kupa na kupie.
Od tego sa korty.

> 9. Gdy zaiwestowałeś w rolowany trawnik 17tys. zł.
Powiedz to kretom, bo na mnie to nie robi wrazenia.

> 10. Gdy poświęcasz czas na walkę z kretynami zaniedbując, również inne,
też
> ważne obowiązki działkowe.
To nie sa obowiazki, to czysta przyjemnosc.

> 11. Gdy widzisz jak sama kształcuje ci się przestrzeń i nie masz na to
> wpływu.
Tak bylo, jest i bedzie

> 12. Gdy widzisz jak usychają twoje wieloletnie roślinki(wróg panoszy się
pod
> ziemią)
Czy to aby na pewno przez krety??? Mowiles cos o zaniedbywaniu innych
obowiazkow.

> 13. Gdy marzysz by skończył się już okres ochronny na kretyny.
Ja marze by skonczyla sie zima, ot co

> Itd. Możesz tego wszystkiego uniknąć, przenosząc kretyny poza obręb
> działki, ale tylko na odległość 3 tys. lat świetlnych.
Wyliczyles, czy tylko strzelasz??

> [...]
> wojny, niszcząc wieloletni ba, rzecz można pokoleniowy dorobek rodzinny,
> Pies jest tylko jeden i też razem z kotem pomaga mi w tej walce. Narazie
No coz, przewaga liczebna po stronie kretow, ale ty masz "glowe".
Wspolczuje Ci serdecznie, ale jakos nie moge sie przekonac do tego aby
mordowac niewinne zwierzaki. Taki juz jestem. Co do ogrodu to sobie
wydedukowalem, ze musi byc on piekny i kosztowny, wiec pozostaje Ci tylko
postawic mur z fundamentami na pol metra glebokimi. To powinno rozwiazac
Twoj problem
pozdrowka
Jarek

20. Data: 2000-04-04 12:26:04

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 14:17 00-04-04 +0200, you wrote:
>Jako biolog odpowiadam: krety byly wczesniej:-)) i na swiecie, i na
>dzialce...
>Dorota

Myslisz,

>--
>Archiwum listy dyskusyjnej pl-rec-ogrody
>http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-rec-ogrody/

PRÓBNA WERSJA MAPY!
psie halasy
POMOCY szukam stokrotek!!!