Odp: kret,jak go humanitarnie wyprosić

From: "Ko#mnie?" <S...@G...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: kret,jak go humanitarnie wyprosić
Date: Tue, 4 Apr 2000 12:59:56 +0200

> . Ja jestem zwolennikiem wylapywania ich i przenoszenia poza obreb
dzialki.

Polecam tę w/w metodę w szczególności:

1. Gdy zapłaciliśmy za projekt ogrodu 3tys. zł.
2. Gdy całkowicie uległ "zagładzie" nasz 7-letni skalniak.
3. Gdy zapłakane dzieci domagają się od taty "całkowitego rozwiązania tej
kwestii".
4. Gdy kochne zwierządka wróciły, niestety z powrotem na trawnik po
17-tokrotnym ich wyproszeniu i przeniesieniu.
5. Gdy potknąłen się na kupie kreciej i zwichnąłem nogę.
6. Gdy w 1 roku były 3 kupy krecie, w 2 roku 11, w 3 roku 37 (a co będzie za
5 lat.)
7. Gdy mój sąsiad zebrał 1/3 mniej siana do karmienia krów w zimie, niż rok
temu.
8. Gdy masz rozegrać "Mały Winbledon" z przyszłym wspólnikiem w interesach,
a tu....... kupa na kupie.
9. Gdy zaiwestowałeś w rolowany trawnik 17tys. zł.
10. Gdy poświęcasz czas na walkę z kretynami zaniedbując, również inne, też
ważne obowiązki działkowe.
11. Gdy widzisz jak sama kształcuje ci się przestrzeń i nie masz na to
wpływu.
12. Gdy widzisz jak usychają twoje wieloletnie roślinki(wróg panoszy się pod
ziemią)
13. Gdy marzysz by skończył się już okres ochronny na kretyny.
Itd. Możesz tego wszystkiego uniknąć, przenosząc kretyny poza obręb
działki, ale tylko na odległość 3 tys. lat świetlnych.

> Czy jak Wasz pies naleje na trawnik to tez go chcecie zlikwidowac???!!!

Co ma piernik do wiatraka. Chyba tyle ,że miele się w nim mąkę do pieczenia
pierników.
Pies nie prowadzi ze mną pernamentnej, wieloletnej, według
nieprzewidywalnego scenariusza, podstępnej i z góry skazanej na fiasko
wojny, niszcząc wieloletni ba, rzecz można pokoleniowy dorobek rodzinny,
Pies jest tylko jeden i też razem z kotem pomaga mi w tej walce. Narazie nie
mamy większych sukcesów.

--
Ko#mnie?