krety

21. Data: 2002-03-02 06:39:47

Temat: Re: krety
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AP" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a5otig$93l$1@news.tpi.pl...

> [...]

No to wszystko jasne - kretowiny = samiczki krecie .!!!

> To przejęzyczenie wzieło się stąd, że jak patrzę na te ogromne kopce to
> wszedzie widze krety ;)

A nie bywasz w Krakowie ?? Tam dopiero mają problem .

> To chyba już jakaś obsesja, nie uważacie?

Koniecznie idz do psychologa .

> No.............. a te pomysły to mi sie nawet podobają, tylko jak sobie z
> tym wibratorem poradzic?;)))), bo gdybym był dziewczyną to co innego.

No przecież piszesz ,że to kretowiny .
Wibrator nie jest dla Ciebie - no chyba że jesteś ogrodnikiem-inaczej ;-))))

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof

22. Data: 2002-03-02 09:22:55

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a):

> !!!!!!!!!!! ;)))))

8-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

23. Data: 2002-03-02 17:24:12

Od: "Sławosz" <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznałem go po charakterystycznym pieprzyku na nosie. :-)

pozdrawia baca Slawosz

24. Data: 2002-03-02 20:51:37

Od: "Deitermann Polska" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spawdzone! Polecam!
Kupuje sie kulki naftalinowe, takie jakie sa w sprzedazy
dla likwidowania moli w szafach. Ziemię z kopca zebrać
a w dziure wrzucić 1 - 3 kulek naftalinowych.Z braku kulek moze byc kazda
inna forma, chodzi o intensywny zapach. Dziure nalezy zaczopowac np. sucha
trawą a w koncu ziemia. Do swiezej ziemi zasdzic nowa trawe. mocno ugniesc.
Teren zostaje chroniony przez najblizszy sezon. Naftalina jest srodkiem dla
ludzi nie szkodliwym a
w dodatku dosc szybko wyparowuje pozostawjajac jedynie zapach ale w norach.
Uklony- Roman.

25. Data: 2002-03-03 14:32:12

Od: "Staszek Nowak" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprytne wypróbuję najpierw na sąsiednim polu [krakowskich Błoniach].

Staszek Nowak

ps. możliwe, ze to przebije piwo...

26. Data: 2002-03-03 18:19:10

Od: "AP" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spawdzone! Polecam!
> Kupuje sie kulki naftalinowe, takie jakie sa w sprzedazy...........

Gdyby to odniosło skutek nawet przez jakiś czas. To by było ekstra.
Dzięki na pewno spróbuję.
Andrzej

27. Data: 2002-03-04 08:45:15

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AP" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Gdyby to odniosło skutek nawet przez jakiś czas. To by było ekstra.
> Dzięki na pewno spróbuję.
> Andrzej

Jesli nie odniesie skutku to przynajmniej krety pozbeda sie moli raz na
zawsze - tylko moze nie zatykac kopcow, zeby mole mogly gdzies uciekac ;-)

vpw

28. Data: 2002-03-04 11:33:51

Od: "Jacek" <n...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Z kretami walczę od lat, z różnym skutkiem.
Jest jeden stupropcentowy środek: trzeba zdjąć 5 cm warstwę gleby razem z
trawą, położyć siatkę plastikową o drobnych oczkach i na to z powrotem
ułożyć darń.
Poza tym nieźle spisują się odstraszacze elektroniczne "Antykret E" -
kosztuje to ok 80 zł plus baterie. Spokój z kretami na cały sezon o ile nie
ma sie w ogrodzie ziemi piaszczystej lub suchej, która tłumi dźwięk i
wibracje. Przy glebie suchej, piaszczystej skuteczność elektroniki jest
niewielka.

Użytkownik AP <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a5m1qr$gr0$...@n...tpi.pl...

29. Data: 2002-03-04 11:38:20

Od: "Jacek" <n...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze inny sposób, nie tak radykalny, jak siatka:
trzeba dookoła trawnika wykopać półmetrowy rowek (40 cm też podobno
wystarczy) i zasypać go miałkim piachem. Na górę 5-6 cm dobrej ziemi. Przez
coś takiego kret sie nie przekopie, bo sypie mu się po prostu na głowę.
PS
Mam namiary na wysyłkową sprzedaż elektronicznych odstraszaczy. Jak trzeba
to poślę

30. Data: 2002-03-04 12:02:35

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma sie w ogrodzie ziemi piaszczystej lub suchej, która tłumi dźwięk i
> wibracje. Przy glebie suchej, piaszczystej skuteczność elektroniki jest
Przy takiej glebie nie ma problemu bo i nie ma kretów.
;-)))
pozdr. Jerzy

ksiązka o mchach
wierzba japońska - hakuro nishiki
róże pnące- czy teraz ciąć
aksamitki a myszy ???
Jałowiec "Rigida" - m.in. do B. Radzimierskiego