krety

1. Data: 2004-01-13 19:30:41

Temat: krety
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna i krety się znowu pojawią.
Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
kretów??
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-01-13 19:40:40

Temat: Re: krety
Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl>
> Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna i krety się znowu pojawią.
> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> kretów??

A czy kret to gryzoń?

Pozdrawiam Jerzy

3. Data: 2004-01-13 19:41:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna i krety się znowu pojawią.
> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> kretów??

Panie Boże, ty to czytasz i nie grzmisz...uff, palce mi opadają:-)

Pozdrawiam, Basia.

P.S. O kretach nic nie wiem. Ale gdybyś pytał o sprawdzoną metodę na
pozbycie się winoroślowych chaszczy, to zawsze chętnie służę informacjami.

4. Data: 2004-01-13 20:25:58

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał > Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna
i krety się znowu pojawią.

Może sie nie pojawią, z tego co slyszalem one żyją pod ziemią ;-)))
Pozdr. Jurek

5. Data: 2004-01-13 20:52:27

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bu1h1k$ske$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> kretów??

Hejka. Wszyscy znamy, Komendancie. :-)
Pozdrawiam odwilżowo Ja...cki
P.S. "Cóż z tego, że jest to chłonny umysł, skoro nic zeń nie można
wycisnąć" :-)

6. Data: 2004-01-13 21:31:53

Temat: Odp: krety
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bu1jfc$4r2$...@n...news.tpi.pl...

> Panie Boże, ty to czytasz i nie grzmisz...

Ano nie grzmię :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-01-14 06:18:11

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> >

> Hejka. Wszyscy znamy, Komendancie. :-)
> Pozdrawiam odwilżowo Ja...cki
> P.S. "Cóż z tego, że jest to chłonny umysł, skoro nic zeń nie można

...nie martw się, Januszu (i wszyscy pozostali respondenci)- właśnie okazało
się, że ta zima się jednak nie skończy! Popatrz przez okno, a sam się
przekonasz...

A.

8. Data: 2004-01-14 11:07:33

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> kretów??

Kreta najlepiej zakopać!!!

Jacek

9. Data: 2004-01-14 11:11:10

Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu> szukaj wiadomości tego autora

Agent 0700 wrote:

> Kreta najlepiej zakopać!!!

do tego żywcem!!! ;-)

10. Data: 2004-01-14 12:12:19

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna i krety się znowu pojawią.
> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
> kretów??

Ja im będę grać na fujarce, aż za mna powędrują i wyprowadzę do lasu.
Może nie poskutkuje, ale za to ile radosci dla całej wsi :-)

Krycha&Co(ty) czujaca już wiosnę

mapa cd.1
Świerk w donicy, sadzić, nie sadzić a może poczekać?
W sprawie koszteli do Krychy
Szerszenie
orzech włoski