krew z nosa

1. Data: 2005-09-02 13:38:18

Temat: krew z nosa
Od: "Wazka" <m...@m...mejl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od pewnego czasu coraz czesciej zaczyna mi sie lac ciurkiem krew z nosa i
coraz czesciej praktycznie bez powodu :(. Do jakiego lekarza powinienem sie
udac ? Czy sa moze jakies 'domowe' metody zapobiegania/uodporniania nosa ?
Wreszcie; czy wspolczesna medycyna oferuje jakies bardziej radykalne
rozwiazania; jak np operacyjne usuniecie nosa, albo chociaz zaspawanie
naczyn krwionosnych ?;-))
Dzieki za pomoc

Wazka
"Każdy prowokator czy szaleniec, który
odważy się podnieść rękę przeciw władzy ludowej
niech będzie pewny, że mu tę rękę władza ludowa odrąbie ! "
Józef Cyrankiewicz

2. Data: 2005-09-02 13:57:48

Temat: Re: krew z nosa
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wazka napisał(a):
> coraz czesciej praktycznie bez powodu :(. Do jakiego lekarza powinienem sie
> udac ?

do laryngologa

> Wreszcie; czy wspolczesna medycyna oferuje jakies bardziej radykalne
> rozwiazania; jak np operacyjne usuniecie nosa, albo chociaz zaspawanie
> naczyn krwionosnych ?;-))

lapisowanie, pisałem już o tym na grupie

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-09-02 17:04:50

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lapisowanie, pisałem już o tym na grupie

to moze ja jeszcze dodam ze lapisowanie nie boli ani nie jest czyms
przerazajacym. Tydzien temu moj 8 latek mial to robione i mowi ze bylo
smiesznie. Potem tylko go troszke swedzialo.

Aga

4. Data: 2005-09-02 17:52:46

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> to moze ja jeszcze dodam ze lapisowanie nie boli ani nie jest czyms
> przerazajacym. Tydzien temu moj 8 latek mial to robione i mowi ze bylo
> smiesznie. Potem tylko go troszke swedzialo.

Jak kiedyś robili, to bolało jak cholera, nic nie swędziało i tym
bardziej nic w tym śmiesznego nie było :) Mam nadzieje, że te metody "z
palnikiem" :) się zmieniły...

5. Data: 2005-09-02 19:52:16

Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak kiedyś robili, to bolało jak cholera, nic nie swędziało i tym
> bardziej nic w tym śmiesznego nie było :) Mam nadzieje, że te metody "z
> palnikiem" :) się zmieniły...

Pamiętam jak kiedyś o tym pisałeś i miałam straszne wyrzuty sumienia ze
skazuje własne dziecko na takie przejscia. Tyle ze jego krwawienia były juz
tak powazne ze trzeba było radykalnie z nimi skonczyc.
Obecni ewyglada to tak ze pani laryngolog wzieła metalowy patyczek, nagrzała
go pod zapalniczką, włożyła do buteleczki ze sreberkiem (jej okreslenie),
potem jeszcze raz to ogrzala ogniem, zrobila sie srebna kulka ktora
ostudzila tak ze dotykala to palcami, dala taz podotykac synkowi, potem
wlozyla mu to do nosa i tak "namieszala" :-) Za tydzień kontrola i po
wszystkim.
Dlatego nie ma sie czego bac.

Aga

6. Data: 2005-09-02 20:48:08

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Dlatego nie ma sie czego bac.

To super, bo mi robili to "na gorąco", tzn. parzyło mnie i bolało
strasznie. Mam nadzieje, ze bedzie ok i Twojemu dziecku ustąpią
krwawienia :)

--
best regards,
scream (at)w.pl