krew z nosa-czego to moze byc objaw?

1. Data: 2004-05-13 04:50:09

Temat: krew z nosa-czego to moze byc objaw?
Od: "Rena" <r...@A...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj 60-letni tata - w ciagu ostatnich 2 tygodni mial krwotok z nosa, co mu
sie nigdy wczesniej nie zdarzalo. jest czlowiekiem aktywnym, gra reguralnie
w tenisa, nic specjalnie mu nie dolega. co to moze byc? co powinien zbadac?

internista wyslal go do laryngologa, ze byc moze to krawi polip w nosie?...

2. Data: 2004-05-13 06:37:43

Temat: Re: krew z nosa-czego to moze byc objaw?
Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyczyn moze byc wiele..., nalezy owszem zbadac czy nie ma polipow w nosie.
Moze to byc ogolene oslabienie organizmu, albo nadcisnienie, a slabe
naczynka w nosie moga puscic krew, nie tylkoz nosa, ale zdarzaja se
przypadki z uszu..

3. Data: 2004-05-14 21:47:05

Od: "Rena" <r...@A...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazik" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Moze to byc ogolene oslabienie organizmu, albo nadcisnienie, a slabe
> naczynka w nosie moga puscic krew, nie tylkoz nosa, ale zdarzaja se

ale co radzisz - mi przychodzi na mysl dodatkowo zrobienie morfologii, jak
myslisz? chyba wyjdzie na nim ewentualne oslabienie? ktos mnie postraszyl,
ze jemu tak sie zaczal wylew:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

nigdy wczesniej nie mial krwotokow, wiec chyba nie ma slabych naczynek,
nadcisnienia tez nie ma!

4. Data: 2004-05-15 13:52:19

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale co radzisz - mi przychodzi na mysl dodatkowo zrobienie morfologii, jak
> myslisz? chyba wyjdzie na nim ewentualne oslabienie? ktos mnie postraszyl,
> ze jemu tak sie zaczal wylew:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
Proponuje przede wszytskim zrobic badanie serca, cisnienia krwi.
Rzeczywiscie wylew tak wygladac moze, bo wiem wylew jak sama nazwa wskazuje
jest to wylanie sie krwi.

5. Data: 2004-05-15 13:53:23

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja oczywiscie nie strasz, przeciez przyczyn moze byc wiele..... poza tym
przy nienalezytym cisnieniu pacjent odczuwa doletgliwosci. Bol glowy,
slabosci, zle samopoczucie itd.

nadżerka
rak krtani
Kiedy cytologia?