kropki pod oczami - diagnoza

1. Data: 2004-05-14 12:26:08

Temat: kropki pod oczami - diagnoza
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Mam pewien problem, chyba muszę wybrać sie do dermatologa ale najpierw
zapytam tutaj, bo już sie niecierpliwię. Zawszę miałam tendencję do sińców i
opuchnięc pod oczami choc z nerkami jest wszysko ok. jednak teraz nie dośc
,że mam sińce to pod oczami ok 1 cm poniżej nasady dolnych rzęs zrobiły mi
sie malutkie biłe kropeczki, przez całe podkrążone oko - co to może być? Czy
tałam tu cos o gradówce ale to chyba nie to, bo skóra pod okiem jest tak
delikatna,że nie dałoby się tego usunąc u kosmetyczki, raczej jakimis
masciami. Wydaje mi się,że już widziałm cos taiego u starszych osób.
W dodatku pod skórą widoczne są popekane naczynka, a nie używam żadnych
mocnych kremów, dodam,że kropeczki te zauważyłam juz w zeszłym roku.
Używałam korektorów aby uniewidocznic cienie - może to zaszkodziło?
Pomóżie w diagnozie, może cos wiecie - czym to wyleczyć?
dziękuję z góry
PS. Zakupiłam już kremik heleny rubinstein pod oczy , podobno pomaa w
zwalaczaniu cieni ale co z tymi kropkami i naczynkami?
dzięuję i pozdrawiam serdecznie

2. Data: 2004-05-14 13:34:58

Temat: Re: kropki pod oczami - diagnoza
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie prosaki.

3. Data: 2004-05-14 15:55:37

Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> pewnie prosaki. - mołżiwe ale nie mam ich nigdzie indziej tylko pod samymi
oczami, takie maleńkie - jkby pęcherzyi powietrza lub wody....

kardiolog - poznan
blad-zaniedbanie lekarza?
sztuczny pęcherz moczowy
krusza mi sie zeby
13 year old Iraqi girl raped by American Soldiers