krosna hafciarskie - pytanie

1. Data: 2003-08-08 06:23:45

Temat: Re: krosna hafciarskie - pytanie
Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze tu mozna zobaczyć.Uważam, że dobre.
http://www.stitchaholik.narod.ru/masterskaya1.htm
oraz tu: http://www.needlena.narod.ru/

Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-08-08 16:30:21

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 2003-08-07 at 23:06, Anna wrote:

> w Toruniu-zobacz na stronach Kram z Robotkami

To do kitu - za daleko mam :-/

kot

1. Data: 2003-08-08 17:26:53

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kocie Drogi!

ja mam jeszcze dalej, uwierz mi!

Jezeli napisalam zobacz na stronie etc..., to dla tego, ze Kokardka jest
SKLEPEM WYSYLKOWYM !!!

Ja tam kilka rzeczy kupilam przez internet, mimo ze nie mieszkam w Polsce,
przyslali do mojej Mamy a ja sobie potem zabralam!

To tyle,

kici kici... :-))

Pozdrawiam,

Anna

1. Data: 2003-08-09 16:25:01

Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

>w Toruniu-zobacz na stronach Kram z Robotkami
>

>A.
>

>PS. Ta lupa z klamerka kosztuje w przeliczeniu na zlotowki od ok. 140 zl w
>gore, w zaleznosci od wielkosci i od rodzaju powiekszenia.
>

>lupa na szyje jest mocowana na srube wiec mozna ja odczepic i samemu
wykombinowac mocowanie na rame np.ze starej lampy biurowej
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-09 19:42:40

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2003-08-08 at 19:26, Anna wrote:
> Kocie Drogi!
>

> ja mam jeszcze dalej, uwierz mi!
>

> Jezeli napisalam zobacz na stronie etc..., to dla tego, ze Kokardka jest
> SKLEPEM WYSYLKOWYM !!!

A ja glupi kot !!!!
Ja tez spoza Polski, ale to dobry pomysl z ta Mama ;-) Duza to paczka?
Bo juz mam mase rzeczy do wziecia, jak u niej bede i nie wiem, czy sie
zmieszcze ;-)

> kici kici... :-))

Mrrrrauuuuu! ;-)

Kot

1. Data: 2003-08-09 21:15:18

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) napisał(a):

(...)

Ladny kotek, ladny...

w Kramie (tym papierowym) zamieszczaja od czasu do czasu katalogi, wysylaja je
tez na zamowienie (np.email/tel).

Mnie akurat interesowaly nadrukowane serwetki do haftu Richelieu, nici (to dla
tego zeby moc dokladnie robic w/g wzorow z Kramu) etc. W sumie nie sa to
jakies duze czy ciezkie rzeczy. Mozesz spokojnie zamowic (przesylka jest
niedroga); paczki tez nie sa ani duze, ani ciezkie. Polecam.

Pozdrawiam serdecznie,

Anna

1. Data: 2003-08-10 14:52:24

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2003-08-09 at 23:15, Anna wrote:

> Ladny kotek, ladny...

Mrrrrrrrrrrrrr... ;-)

> [...]
> jakies duze czy ciezkie rzeczy. Mozesz spokojnie zamowic (przesylka jest
> niedroga); paczki tez nie sa ani duze, ani ciezkie. Polecam.

To fajnie, poogladam sobie, jak przyjade do Polski (we wrzesniu). Richelieu sie,
szczesliwie, jeszcze nie zarazilam, ale pewnie juz niedlugo, bo bardzo misie podoba
;-)
Wlasnie obiecalam babci menrza, ze zrobie jej serwetki na fotel - zeby podeprzec
glowe i rece i nie pobrudzic, tylko nici nie mam wystarczajaco duzo i musze dokupic
(tez we wrzesniu, bo tutaj jest okropnie drogo :-/ ale za to masa ladnych rzeczy)

Kot

do powyżej.....
srewety na drutach
Prośba