sukam osoby ktora...

1. Data: 2003-08-06 12:25:51

Temat: sukam osoby ktora...
Od: "Hojtek" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje osoby ktora podejmie sie uszycia malych prostych maskotek .
Potrafiaca rozrysowac sobie ja i uszyc.Wzorcowa maskotke daje lecz nie moze
byc identyczna, moze byc nieco wieksza.
Zainteresowane osoby prosze o pilny kontakt.

z powazaniem
Bartłomiej

1. Data: 2003-08-11 19:00:33

Temat: Re: sukam osoby ktora...
Od: "Hojtek" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
Prosze Pania Estere jeszcze raz o kontakt nie moge przeslac wiadomosci...

Użytkownik "Hojtek" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
moze
> byc identyczna, moze byc nieco wieksza.
> Zainteresowane osoby prosze o pilny kontakt.

przenoszenie wzoru na płótno
ceny muliny - Wrocław
polska sztuka ludowa (haft, ceramika...)
Rękawice kuchenne
[xxx] Prośba o wyjaśnienie