krwawienie w ciazy

1. Data: 2004-01-21 10:27:11

Temat: krwawienie w ciazy
Od: "Iwona Malek" <k...@N...at> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy ktos mi moze powiedziec ile moze trwac krwawienie w pierwszych
tygodniach ciazy, bylam u lekarza, dostalam duphaston i mam sie zglosic w
przyszlym tygodniu na kontrole, wlasciwie nie wiem czy mozna to nazwac
krwawieniem, pojawia sie zazwyczaj tylko rano przy oddawaniu porannego
moczu, pozniej nic nie ma, ma kolor brazowawy, nic mnie nie boli, nie wiem
jak przetrwac ten czas do kolejnej wizyty u lekarza. Niepokoje sie tak,
poniewaz moja pierwsza ciaza zakonczyla sie poronienim w 12 tygodniu, a
bardzo czekam na dzidziusia.

Pozdrawiam
Kaczucha

2. Data: 2004-01-21 12:26:08

Temat: Re: krwawienie w ciazy
Od: "HARY" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie znam sie , ale jak cos cie martwi to chrzan to kiedy masz pójsc, tylko
idz do niego i niech ci tłumaczy co, jak, dlaczego? jak czterolatkowi taki
ma obowiazek a jak nie bedzie mu cos pasowało to podeslij go do mnie :)

pozdrawiam
tomasz

3. Data: 2004-01-21 20:19:58

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obowiazek? a z czego niby wynika ten obowiazek? bo jakos sie nie
orientuje... moglbys przyblizyc?

A jak juz go do Ciebie podesle... to Ty co mu zrobisz? zabijesz
smiechem? bedziesz laskotac? czy opowiadac kretynskie dowcipy?

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

4. Data: 2004-01-21 22:31:28

Od: "Zbyszek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> krwawieniem, pojawia sie zazwyczaj tylko rano przy oddawaniu porannego
> moczu, pozniej nic nie ma, ma kolor brazowawy, nic mnie nie boli, nie wiem
to może być coś z dróg moczowych

5. Data: 2004-01-22 00:39:27

Od: quirky <q...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obowiazek? a z czego niby wynika ten obowiazek? bo jakos sie nie
> orientuje... moglbys przyblizyc?

uważasz, że lekarz nie ma obowiązku w pełni informowac pacjenta o jego
chorobie i przebiegu jej leczenia?????????

osobiście bardzo szanuję lekarzy ale uważam, że to ONI są dla nas a nie MY
dla nich. Taki to zawód , jak pielęgniarka czy nauczyciel.

6. Data: 2004-01-23 06:43:51

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Iwona Malek ( k...@N...at ) wrote :
> [...]
> krwawieniem, pojawia sie zazwyczaj tylko rano przy oddawaniu porannego
> moczu, pozniej nic nie ma, ma kolor brazowawy,
A w ciągu dnia nie znajdujesz śladów plamienia na bieliźnie?
Pzdr.
Iwona

Ściągnąć gacie, odkaszlnać.. :)
ból głowy po urazie