krwawienie w ciazy/czy to niebezpieczne?

1. Data: 2000-04-12 08:46:00

Temat: krwawienie w ciazy/czy to niebezpieczne?
Od: "luiza" <l...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem w 11 tyg ciazy. Do tej pory mialam plamienia (brunatne), przechodzily
i wracaly. Lekarz przepisal mi hormony. Po ostatniej wizycie stwierdzil ze
wszystko jest w porzadku i moge chodzic.
Nastepnego dnia po wyjsciu poczulam jak krew cieknie mi po nogach. Bylo tego
z pol szklanki, jasnej, bezskrzepowej krwii. Zadzwonilam przerazona do
lekarza, kazal mi lezec i wziasc jakis hormon (pregnyl
- gonadotropine kosmowkowa). Powiedzial ze nie jest to niebezpieczne takie
jasnoczerwone krwawienie.
Mialam skurcze macicy ale do poronienia istotnie nie doszlo. Czty lekarz
faktycznie ma racje ze to nie jest niebezpieczne i czy mam szanse aby
wszystko bylo OK???

pozdrawiam,

Luiza

2. Data: 2000-04-13 07:29:58

Temat: Re: krwawienie w ciazy/czy to niebezpieczne?
Od: Iwa <b...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

luiza napisał(a):

> [...]
> Mialam skurcze macicy ale do poronienia istotnie nie doszlo. Czty lekarz
> faktycznie ma racje ze to nie jest niebezpieczne i czy mam szanse aby

NATYCHMIAST zmień lekarza!!! Ja po takiej akcji leżałam miesiąc w szpitalu.
Przez tydzień nie wolno było mi w ogóle wstawać z łóżka. Od wyjścia ze szpitala
nie wolno było mi prawie nic robić. Nawet myć włosów (nie wolno brać rak do
góry). "Zjadłam" setki tabletek - dosłownie - setki. Stosowałam się do zaleceń
lekarza. Dziś mam ślicznego syna. Urodziłsię tylko 14 dni przed terminem.
Chcesz "pogadać"? Zapraszam na priva.

Iwona i 9m Marek

3. Data: 2000-04-13 18:58:06

Temat: Odp: krwawienie w ciazy/czy to niebezpieczne?
Od: "Basia" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik luiza <l...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38f43738$...@n...vogel.pl...
> [...]
> Mialam skurcze macicy ale do poronienia istotnie nie doszlo. Czty lekarz
> faktycznie ma racje ze to nie jest niebezpieczne i czy mam szanse aby

Iwa ma racje - zmien lekarza

Basia
* * *
UIN : 20184084