krwawienie z nosa

1. Data: 2005-02-13 05:50:21

Temat: krwawienie z nosa
Od: Tusia <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od ponad miesiaca ciagle mi nos krwawi albo sa strupy z krwi w nosie..
co mam zrobic? dodam, ze przeprowadzilam sie do innego kraju - czyzby to
wina powietrza w nowym kraju?

2. Data: 2005-02-13 20:03:56

Temat: Re: krwawienie z nosa
Od: piotrtr <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Feb 2005 06:50:21 +0100, Tusia napisał(a):

> od ponad miesiaca ciagle mi nos krwawi albo sa strupy z krwi w nosie..
> co mam zrobic? dodam, ze przeprowadzilam sie do innego kraju - czyzby to
> wina powietrza w nowym kraju?

spróbuj pobrać preparaty z witaminą C w dużych dawkach (nawet do 1g
dziennie). w Polsce skuteczny jest zwykle Rutinoscorbin w dawce 3 x dz. po
dwie tabletki (co daje 0,6g na dobę).

pozdrawiam,
piotr

Z czystej ciekawości
Epidemia Grypy ---Onet znowu szuka sensacji albo nie
czy to jest ozebna ?
Skolioza i operacja
niedowaga? jak przytyc?