krzepniecie krwi

1. Data: 2002-04-18 09:24:42

Temat: krzepniecie krwi
Od: "Sylwia Wypych" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was wszystkich,
od czterech lat mam problemy z czasem krzepniecia (jest wydluzony), norma
wynosi 25-37 sekund a ja w tej chwili mam taki wynik : 541 sekund. Wiem, ze
to jest jakas anomalia, wylkuczyli mi dziedziczne choroby. Moze ktos z was
podpowie mi co moze byc przyczyna, we wtorek jade do lekarza i zaczynam
powoli bac sie co ona na to poiwe. Dodam, ze cztery miesiace mialam wypadek
samochodowy i noze to ma jakis zwiazek z tak zlym wynikiem ?