krzywa miednica?!

1. Data: 2001-08-18 17:42:07

Temat: Re: krzywa miednica?!
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lm8jt$65$1@news.tpi.pl>, k...@k...net.pl says...
> Witam Wszystkich.
> Ostatnio przegladajac sie w lustrze zauwazylam, ze jedno biodro mam nieco
> wyzej i jest bardziej wystajace od drugiego.
> Gdzie moze lezec przyczyna? Skrzywienie kregoslupa, czy cos innego?
> Powinnam isc do lekarza? A jesli tak, to do jakiego? Do ortopedy?
> Serdecznie pozdrawiam

Wydaje mi sie ze krzywa miednica to nie jest,a le jak dobrze sie
domyslasz problem z kregoslupem. Chyba ze jeszcze masz problemy ze
stawami biodrowymi?
Najlepiej - idz do ortopedy.

2. Data: 2001-08-18 18:18:16

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lm9v4$5cr$1@news.tpi.pl>, k...@k...net.pl says...
> nieco

> Dzieki za odpowiedz. Ze stawami biodrowymi chyba wszystko ok. A czy jest
> mozliwe, by skrzywienie kregoslupa nastapilo tak szybko po okresie wzrostu?
> (mam 19 lat)

Statystyk nie znam. Ale skrzywienia kregoslupa sa nagminne wlasnie w
wieku mlodzinczym i mlodych doroslych!

3. Data: 2001-08-18 18:26:39

Temat: krzywa miednica?!
Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich.
[...]
Klaudia

4. Data: 2001-08-18 18:51:04

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2001-08-18 19:16:32

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia wrote:

> [...]
> Gdzie moze lezec przyczyna? Skrzywienie kregoslupa, czy cos innego?
> Powinnam isc do lekarza? A jesli tak, to do jakiego? Do ortopedy?

Szczerze mowiac nie znam sie na tym ale mielismy taki przypadek w
rodzinie i okazalo sie, ze czlowiek ma minimalnie krotsza noge.

JN
Krakow

6. Data: 2001-08-18 21:39:49

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Nowak <j...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...fm...

> Szczerze mowiac nie znam sie na tym ale mielismy taki przypadek w
> rodzinie i okazalo sie, ze czlowiek ma minimalnie krotsza noge.

I co z tym fantem zrobili lekarze?
I mam jeszcze 1 pytanie. Ja to zauwazylam niedawno. Przeciez na jakich
badaniach zauwazyliby. W podstawowce badaja przeciez postawe. W jakim wieku
zauwazono u tej osoby wade?
Dzieki za odpowiedz.
Klaudia

7. Data: 2001-08-18 21:40:22

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> In article <9lm9v4$5cr$1@news.tpi.pl>, k...@k...net.pl says...

> Statystyk nie znam. Ale skrzywienia kregoslupa sa nagminne wlasnie w
> wieku mlodzinczym i mlodych doroslych!

Dzieki.
Odwiedze wiec lekarza.
Klaudia

8. Data: 2001-08-19 10:43:34

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Klaudia wrote:

> [...]
> badaniach zauwazyliby. W podstawowce badaja przeciez postawe. W jakim wieku

Jest to brat mojej mamy i zauwazono to dopiero na komisji poborowej :).
Teraz facet ma prawie 40 lat i jakos z tym zyje. Nie wienm czy juz bylo
za pozno, ale chyba to dosc trudne wyrownac taka wade zwlaszcza u
czlowieka doroslego... Tez trzeba wziac poprawke, ze to bylo szmat czasu
temu... Musisz udac sie do lekarza niech sam oceni i moze da Ci
skierowanie do ortopedy, wtedy sie zobaczy...
JN i Basia
Krakow

9. Data: 2001-08-19 10:44:44

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Nowak wrote:

JN i Basia (sorry, Basi tu nie mialo byc, to nie ta lista :)))
Krakow

10. Data: 2001-08-19 15:21:22

Od: "Klaudia" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pozdrawiam
> JN i Basia (sorry, Basi tu nie mialo byc, to nie ta lista :)))
> Krakow

Dzieki i pozdrawiam
Klaudia

Wynik rezonansu