tradzik a slonce

1. Data: 2001-08-18 14:43:01

Temat: tradzik a slonce
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

co sadziecie o takim polaczeniu ????? czy slonce moze wzmagac to schorzenie
czy tez moze raczej wrecz przeciwnie.
Za wselkie informacje bede bardzo wdzieczny jak takze za wszelkiego rodzaju
metody pozbycia sie tego paskudnego,uciazliwego swinstwa
a...@a...net

2. Data: 2001-08-18 15:34:55

Temat: Odp: tradzik a slonce
Od: "MaNiacK" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akira" <a...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
rodzaju
> metody pozbycia sie tego paskudnego,uciazliwego swinstwa

jak jest suchy ze zluszczaniem to jak najbardziej szkodzi a jak dosyc tlusty
i lojotokowy to pomaga i jest wskazane
no i duzo pic wody mineralnej lub wziasc sie do roboty tak aby skora zaczela
wydzielac duzo potu to tradzik zginie.
ale podstawa nie jest slonce tylko dieta niskoweglowodanowa

3. Data: 2001-08-18 17:18:41

Temat: Re: tradzik a slonce
Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

MaNiacK wrote in message <9lm1s8$vlf$1@atom.mega.net.pl>...

> [...]
zaczela
>wydzielac duzo potu to tradzik zginie.
>ale podstawa nie jest slonce tylko dieta niskoweglowodanowa

W czym jest najwiecej weglowodanow i co za tym idzie jakich potraw powinno
sie unikac ??? a co za tem mozna jesc bez obaw(co zawiera malo
weglowodanow).
Za odpowiedz bede bardzo wdzieczny. A tak na marginesie to wydawalo mi sie
ze duze wydzielanie potu sprzyja rozwojowi bakterii ????

4. Data: 2001-08-18 17:41:07

Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Akira wrote in message <3b7ea4ce$1@news.astercity.net>...

> [...]
>Za odpowiedz bede bardzo wdzieczny. A tak na marginesie to wydawalo mi sie
>ze duze wydzielanie potu sprzyja rozwojowi bakterii ????

apropo jeszcze wody mineralnej to ile litrow dziennie powinno sie jej
spozywac ? i czy dieta zlozona z jogurtow,zoltego i bialego sera bedzie ta
niskoweglowodanowa ?a i ostatnie pytanie podobno alkohol szkodzi na cere a
co za tym idzie wzmaga tradzik czy ktos moze z was slyszal jeszcze jakies
teorie odnosnie tej kwestii ???

5. Data: 2001-08-18 19:02:19

Od: "Akira" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Nowak wrote in message <3...@p...fm>...

>A aj jak bylam onegdaj konsultantka pewnej firmy kosmetycznej to na
>szkoleniach mnie uczono, ze cery lojotokowej zwlaszcza z tradzikiem nie
>powinno sie opalac. Co prawda uzyskuje sie wzgledna poprawe ale na
>krotki czas, pozniej efekt jest jescze gorszy. Mam potwierdzenie na moim
>mezu lecz lekazem nie jestem wiec nie bede sie klucic :).
>
>--
>---------------------
>pozdrawiam
>JN\
ja tez to zauwazylem ze slonce dziala negatywnie na cere tradzikowa bo
zawsze w wakacje kiedy jest cieplo i upalnie mam duuuzy problem z ta
dolegliwoscia ale calkowicie slonca nie da sie uniknac bo trudno zamieniac
sie w wampira na wakacje i siedziec tylko w domu

6. Data: 2001-08-18 19:07:27

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

MaNiacK wrote:

> [...]

krotki czas, pozniej efekt jest jescze gorszy. Mam potwierdzenie na moim
mezu lecz lekazem nie jestem wiec nie bede sie klucic :).

JN

7. Data: 2001-08-18 20:03:21

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Akira wrote:

> [...]
> dolegliwoscia ale calkowicie slonca nie da sie uniknac bo trudno zamieniac
> sie w wampira na wakacje i siedziec tylko w domu

No raczej z niczym nie wolno przesadzac. Mysle, ze odrobima slonca nie
zaszkodzi...co innego opalanie.
JN
Krakow

8. Data: 2001-08-18 20:12:59

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale podstawa nie jest slonce tylko dieta niskoweglowodanowa
>
> ..... a w moim przypadku, jak nie ternuje tradzik sie kryje za pazucha, jak
tylko wskocze w cykl terningow zaczyna sie na nowo...? I jak sie ma to twoich
przykazan?
szkrab

9. Data: 2001-08-18 21:08:17

Od: "Dominika" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początku po opalaniu stan skóry poprawia się bo słońce wysusza skórę. Ale
potem jest jeszcze gorzej... Jeżeli nie pomagają Ci maści antybiotykowe, i
leczenie antybiotykami "od wewnątrz" to może udaj się do endokrynologa? Nie
wiem ile masz lat ale jeżeli po okresie dojrzewania dalej masz trądzik to
mogą być zaburzenia hormonalne. A na pewno nie zaszkodzi Ci picie drożdży,
naparu z bratka ( są nawet gotowe mieszanki w aptekach), przemywanie skóry
ziołami ( rumianek, szałwia), mycie papką z otrębów pszennych zamiast mydła.
Są też bardzo dobre kosmetyki dla osób z problemami skórnymi - Vichy, La
roche..
Pozdrawiam
Dominika

10. Data: 2001-08-19 10:38:58

Od: Joanna Nowak <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:

> [...]
> Są też bardzo dobre kosmetyki dla osób z problemami skórnymi - Vichy, La

Ja proponuje firme Lancaster (bylam konsultantka wiec troche sie znam).
Jest tam seria (zielona) dla cery lojotokowej. Wyzszosc tych kosmetykow
nad innymi to fakt, ze nie wysuszaja skory (co rowniez daje odwrotny
efekt - jak slonce), a reguluja wydzielanie loju, jednoczesnie swietnie
nawilzajac. Niestety sa drogie, ale moze jest cos tanszego o tych samych
wlasciwosciach...

JN
Krakow

stary eferox