ksiąze i żebrak

1. Data: 2003-04-15 20:34:23

Temat: ksiąze i żebrak
Od: "Wojo" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KSIĄZE I ZEBRAK (The Prince and Pauper)

Ludzie pomocy, potrzbuje streszczenia tej ksiązki, mam przeczytac po
angielsku i opowiedziec a nie wiem wszytskiego. Help ME ! Napisał to Mark
Twain, Lekturka po angieslku ma 50stron. Moze ktos to czytał, albo wie gdzie
jest sreszczenie ? Ratujcie !

2. Data: 2003-05-06 08:26:37

Temat: Re: ksiąze i żebrak
Od: "aska" <i...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojo" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> angielsku i opowiedziec a nie wiem wszytskiego. Help ME ! Napisał to Mark
> Twain, Lekturka po angieslku ma 50stron. Moze ktos to czytał, albo wie

A nie możesz po prostu przeczytać polskiego wydania? Skoro to takie
pilne...? Przeczytasz w jeden dzień, a potem sobie streścisz po angielsku...
Pozdroowka

3. Data: 2003-05-06 08:28:31

Od: "aska" <i...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
angielsku...
> Pozdroowka
>
> No tak....nie spojrzalam na datę....zdaje się że lekko sie spóźniłam;)))
hiehie...sierota ze mnie:)

przysposobienie obronne
nauka angielskiego
faq pl.soc.edukacja (13)