[ksiazka] batik

1. Data: 2005-09-20 12:43:59

Temat: [ksiazka] batik
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze nikogo nie dubluje ta informacja :)
Polecam ksiazeczke "BATIK-Prosta i efektowna technika zdobienia tkanin"
Diana Light.
Kupilam ja w Empiku za 19.90
Siedze po uszy w sztuce dalekiego wschodu i mialam ta przyjemnosc odwiedzic
manufakture tradycyjnych batikow w Indonezji i uwazam, ze ta ksiazeczka jest
napisana bardzo sensownie, a sama technika moze nam dostarczyc calej masy
fajnej zabawy :)

Honorata i <a href="http://bd.lilypie.com/u09vp2">Zbysio</a>
(/(/
honkul maupa o2.pl
( ' ')
gg 7307932 skype: hihonor
[Warszawa]

2. Data: 2005-09-20 12:52:00

Temat: Re: [ksiazka] batik
Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wydawnictwo: KDC

--
Honorata i Zbysio (!) http://bd.lilypie.com/u09vp2
honkul maupa o2.pl (/(/

3. Data: 2005-09-21 09:11:27

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

honorek wrote:
> a sama technika moze nam dostarczyc calej masy
> fajnej zabawy :)
No tak, tylko gdzie sie teraz kupuje farby do tkanin?
Kiedys to w takich malych sklepach chemicznych byly, a teraz....
I czy nadal trzeba totoj gotowac? Bo gary nie daly sie na ogol dobrze z
farby wymyc, a starego gara to ja jeszcze nie posiadam - za krotki staz
garczany ;)
Bardzo podobaja mi sie batiki i nawet mnie kiedys korcilo, ale brak farb
+ wspomnienie wygladu garow i kuchenki wokol po gotowaniu w tej brei
bardzo skutecznie mnie zniechecily. :(

Pozdrawiam,
robal.

PS. Jak juz cos "udlubiesz", to sie pchwal :)

Chwalę się - ramka
obiecana gazetka xxx
pomocyy!!!!
poszukiwany zeszyt nr 5/2004