ksiazki

1. Data: 2001-11-21 17:39:13

Temat: ksiazki
Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupie atlas sobboty i lub anatomopatologie skrzypek- fakhoury po przystepnej
cenie

2. Data: 2001-11-22 08:00:29

Temat: Re: ksiazki
Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tichy" <t...@t...pl> wrote in news:9tgouj$693$1@news.tpi.pl:

> anatomopatologie skrzypek- fakhoury po
> przystepnej cenie
Jezus Maria ! po co Ci te brednie ?

Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

3. Data: 2001-11-22 14:24:52

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

bo lubie zdanie krwotok jaki jest kazdy widzi,kazdy wie i chce miec
anatomopatologie

4. Data: 2001-11-23 13:18:37

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tichy" <t...@t...pl> wrote in news:9tjdn1$aj0$1@news.tpi.pl:

> bo lubie zdanie krwotok jaki jest kazdy widzi,kazdy wie i

na to nie ma rady

> chce miec anatomopatologie
Chcesz mieć dobrą:
Robbin's Pathological Basis of Disease
Chcesz mieć tanią:
Kruś / Groniowski

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

5. Data: 2001-11-23 17:55:40

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

stary ale ja znam i krusia i skrzypkowa i bardziej mi odpowiada ta druga,
jak mowia
de gustibus et coloribus...

6. Data: 2001-11-26 10:31:54

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tichy" <t...@t...pl> wrote in news:9tm2ld$r9n$1@news.tpi.pl:

> stary ale ja znam i krusia i skrzypkowa i bardziej mi odpowiada ta druga,
> jak mowia
> de gustibus et coloribus...

Tylko że 'skrzypkowa' powinna mieć zastrzeżnie:
"podręcznik przedstawia jedynie prywatne poglądy autorów i nie rości sobie
pretensji do zgodności ze zjawiskami w świecie rzeczywistym"

----------------
Krzysiek, FEBP
----------------
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

7. Data: 2001-11-26 13:39:46

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to moze kupie krusia...do skrzypkowej mam sentyment z "mlodosci" ale
skoro tak...
pozdrawiam serdecznie

8. Data: 2001-11-26 18:07:56

Od: "Bartosz Krakowiak" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Walasnie w tym roku zaczalem patomorfe i mam kilka ksiazek... tzn.
Krus PZWL 2000, Anatomia patologiczna
Krus PZWL 1980, Anatomia patologiczna
Groniowski PZWL 1981, Patomorfologia
Groniowski+Krus PZWL 1991 Podstawy patomorfologii
Robbins Patologic Basis of Disease 1999
z ktorych sie ucze wiec mam dosc dobry przeglad (nie wspomnialem o
patomofologiach bardziej szczegolowych ale o nie chyba nie chodzi). Jesli
sam mialbym kupic sobie ksiazke do nauki to chyba wybralbym dwie sposrod
nich mianowicie "starego" Krusia oraz Groniowskiego. Jesli mam byc szczery
to moim zdaniem poziom leci na leb bo nowy Krus jako podrecznik obowiazujacy
na wielu akademiach jest ksiazka malo szczegolowa w ktorej wiele tematow
jest potraktowanych po lebkach. Obecnie przerabiamy zaburzenia krazenia i
mam ksiazke z 1953 roku prof. Paszkiewicza (czesc o krazeniu wlsnie), ktora
wydaje sie duzo bardziej aktualna i czytelna niz najnowszy Krus z 2000r.
Jesli mialbym kupowac patomorfe do przyszlej pracy zawodowej to jak
najbardziej Robbinsa! Obecnie standard w USA wsrod lekarzy.

pozdrawiam

PS. widzialem ostatnio w antykwariacie Groniowskiego w b. dobrym stanie za
30 zl. Moze warto sie przejsc i poszukac.
PS 2. Oficjalna cena Robbinsa w USA to 85$, ale kumpel mi cos mowil ze kupil
w warszawie w jakiejs ksiegarni ktora sie specjalizuje w medycznych
ksiazkach obcojezycznych za ok. 270zl.

pozdrawiam

bartek

9. Data: 2001-11-27 14:32:29

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bartosz Krakowiak" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9tu0e5$kmn$1@kujawiak.man.lodz.pl...

10. Data: 2001-11-27 14:33:41

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

na jakiej uczelni studiujesz? po co ci az tyle ? my mielismy jedna -
wlasnie fakhoure i do egzaminu testowego wystarczyla w zupelnosci
pozdrawiam Tichy

> [...]
kupil
> w warszawie w jakiejs ksiegarni ktora sie specjalizuje w medycznych

archwum
PILNE!: AlAt i ASPat
Zimne stopy
bol nadbrzusza
Metoda LASIK -korekcja krótkowzroczności laserem