ksiazki kucharskie

1. Data: 2001-12-11 13:23:26

Temat: ksiazki kucharskie
Od: "Jakub Poteraj" <p...@w...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowna Grupo!

Zbliza sie Gwiazdka i trzeba juz myslec o jakichs prezentach dla rodziny.
Moja siostra bardzo lubi gotowac i pomyslalem sobie, ze kupie jej na prezent
jakas fajna ksiazke kucharska. Wiem, ze moja siostra lubi ogladac
Maklowicza, wiec moze wiecie, czy wydal on jakas ksiazke ze swoimi
przepisami. Bede ogromnie wdzieczny za odzew.

Pozdrawiam

Kuba

1. Data: 2001-12-11 13:33:37

Temat: Re: ksiazki kucharskie
Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> (ciach)

> przepisami. Bede ogromnie wdzieczny za odzew.
>
> Pozdrawiam
>
> Kuba
>
> A i owszem: CK.Kuchnia ( wlasnie II wydanie), Zjeśc Kraków i Listy sosem
pieczętowane, zjarzyj do ksiegarni internetowej MERLIN, tam wszystko i wiele
wiecej. Pozdrawiam makłowiczowo Qd

1. Data: 2001-12-11 13:35:13

Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------
In article <9v51ff$m5n$1@news.tpi.pl>, "Jakub Poteraj"

> [...]
> Maklowicza, wiec moze wiecie, czy wydal on jakas ksiazke ze swoimi
> przepisami. Bede ogromnie wdzieczny za odzew.

W tej chwili na rynku sa dostepne dwie pozycje Maklowicza: CK Kuchnia i
Zjesc Krakow. W tej pierwszej sa przepisy
Czarek

1. Data: 2001-12-11 13:55:32

Od: "Jakub Poteraj" <p...@w...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje!!!

pozdrawiam

Kuba

"cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> wrote in message

> [...]
> >

> W tej chwili na rynku sa dostepne dwie pozycje Maklowicza: CK Kuchnia i
> Zjesc Krakow. W tej pierwszej sa przepisy

Bimber a ajerkoniak
Czy to Mechcia wygrała?
Racuchy
Sledz wigilijny