kto korzystal z www.foley.com.pl / instytut swiadomego zycia / ISI?

1. Data: 2004-01-21 10:50:21

Temat: kto korzystal z www.foley.com.pl / instytut swiadomego zycia / ISI?
Od: Krewny Krolika <k...@b...emaila-sorry> szukaj wiadomości tego autora

szukajac czegos co by mi pomoglo w rozwoju emocjonalnym natrafilem na
http://www.foley.com.pl/seminaria/inteligencja_emocj
onalna.asp

czy ktos korzystal z uslug firmy ISI (niekoniecznie to szkolenie) i
moze ja polecic?

1. Data: 2004-01-21 11:03:10

Od: "rentoon" <A...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

O nie, lepiej trzymaj sie od tej pani z daleka. Ludzi ci nie maja nic
wspolnego z psychologia. Ktos by pomyslal ze moze to i dobrze. Wlasnie w tym
wypadku zle.
Wchodza czesto w rzeczy z ktorych nie zdaja sobie sprawy. Polega to zwykle
na biciu piany od pierwszego spotkania np. musisz uwierzyc ze masz prawo do
bogactwa a ono samo do ciebie przyjdzie !!! wszyscy razem, JESTEM WSPANIALY,
WSZYSCY LUDZIE MNIE KOCHAJA UUUU AAAA !!!
Niestety ta piana opada pozniej i zostajesz z niczym, poniewaz to nie tak
sie robi :)
Glownie chodzi tutaj o pieniadze. Moze niech za przyklad sluzy cytat samej
Ewy Foley :
" do mnie przyjezdzaja tylko zyciowi nieudacznicy "

W rozwoju emocjonalnym moze Ci pomoc wiele innych rzeczy. Nie wiem
konkretnie co masz na mysli ale doswiadczenia treningu interpersonalnego co
osobiscie bardzo Ci polecam tez moze przyczynic sie do kilku konstruktywnych
wnioskow na temat emocji. Jesli jestes z Warszawy to polecam znalesc cos dla
siebie na stronie
http://www.osrodekintra.com.pl/ pelen profesjonalizm, konkretnosc , sam
jestem studentem szkoly w ramach tego osrodka wiec wiem co mowie.
Oczywiscie wybor nalezy do Ciebie :)

1. Data: 2004-01-21 12:36:38

Od: Krewny Krolika <k...@b...emaila-sorry> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2004 12:03:10 +0100, "rentoon"
<A...@a...waw.pl> napisal:

>" do mnie przyjezdzaja tylko zyciowi nieudacznicy "

no to ja sie rzeczywiscie nie lapie :-)

1. Data: 2004-01-21 18:00:17

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Krewny Krolika wrote:

> [...]
onalna.asp

> czy ktos korzystal z uslug firmy ISI (niekoniecznie to szkolenie) i

Tia...to zalezy czego chcesz. Bo jezeli chcesz dowiedziec sie jakie to
glebie pokladow enegii geo-trans-bio-pozytywnej w tobie tkwia to spokojnie
mozesz isc. Zapomnij by ci mdme. Ewa pomogla w czymkolwiek - sama z
psychologii jest cienka jak d* weza (mechanik samochodowy przy niej to
naukowiec) za to swietnie potrafi sprzedawac nieprawodopodobne bzdety.
Slowem - mistrz swiata w naciaganiu ludzi na kase. I przy okazji nawet sie z
tym nie kryje ze zeruje na miernotach ktore wydajac kase chca sie
dowartosciwowac w kontakcie z ISI (czyli z nia sama).
Najzabawniejsze i najbardziej zenujace chyba jest to ze ma grono zakochanych
w sobie studentek i adeptek psychologii ktore o tym co to "Ewa" w moim
zyciu zrobila mowia ze lzami szczescia i wdziecznosci w oczach. A jak sie
je konkretniej zbada to wychodzi ze owszem zrobila, ale tylko duzo zla
niestety,

Moje zdanie moze oczywiscie jest nieprawdziwe, ale jest moje i wynika z
obserwacji wlasnej.

* Jacek * GG: 47013 * mail: j...@w...pl * OTA PSS *

1. Data: 2004-01-21 21:55:24

Od: "rentoon" <A...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to ja sie rzeczywiscie nie lapie :-)

To uwazaj teraz zebys sie nie zlapal na klub ludzi sukcesu
patrz tu http://www.teta.ai/polska/index.html hehehe
Koles moderuje strone i jak mu sie nie podoba jakis wpis to wycina jedno
zdanie i koniec, nie toleruje zadnej krytyki ... wcale to mnie nie dziwi
gdyby nie to co glosi :)

Ale to jest najlepsze http://www.teta.ai/polska/tttt/opteta.html

1. Data: 2004-01-21 22:29:26

Od: Krewny Krolika <k...@b...emaila-sorry> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2004 22:55:24 +0100, "rentoon"
<A...@a...waw.pl> napisal:

>To uwazaj teraz zebys sie nie zlapal na klub ludzi sukcesu
>patrz tu http://www.teta.ai/polska/index.html hehehe

nie ma obaw. zakupilem kiedys ksiazke tego pana. nawet dalem rade
przeczytac kilka stron ... :)

1. Data: 2004-01-21 22:31:56

Od: Krewny Krolika <k...@b...emaila-sorry> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 21 Jan 2004 19:00:17 +0100, jacek <j...@w...pl> napisal:

>Tia...to zalezy czego chcesz. Bo jezeli chcesz dowiedziec sie jakie to
>glebie pokladow enegii geo-trans-bio-pozytywnej w tobie tkwia to spokojnie

no to, jesli chodzi o pania ewe, mam juz jasnosc. dzieki

Było : Zdumiewające...
MNEMOTECHNIKA w XIII wieku
tonietak
naiwność