kto może być opiekunem ON?

1. Data: 2006-10-28 07:14:36

Temat: kto może być opiekunem ON?
Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy jest gdzieś napisane, kto może być opiekunem ON, chodzi o zniżki i
zwolnienia opiekuna w komunikacji miejskiej, PKP, na basenach i wszędzie tam
gdzie takie zniżki się należą. Sprawą się zainteresowałem, ponieważ na
basenie pani powiedziała, że osoba niepełnoletnia nie może pomagać i
opiekować się ON wg ich regulaminu (oczywiście w regulaminie nie ma nic na
ten temat napisane). Moja córka ma skończone 17 okazało się że u nich nie
może. Na basenie nosi za mną ręczniki pomaga wejść i wyjść z basenu, odnosi
kule itp.Jeśli ktoś z Was ma taką informację to byłbym wdzięczny, potrzebna
mi jest do negocjacji z kierownictwem basenu. Oczywiści wiem, że zdrowego
rozsądku im zabrakło ale cóż, taka Polska.
pozdrawiam Wiesław