kto odgadnie?

1. Data: 2006-05-15 10:28:12

Temat: kto odgadnie?
Od: "Robert Sadowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

co to za drzewo
www.drzewapolski.pl/Konkurs/konkurs.html
?

2. Data: 2006-05-15 10:43:54

Temat: Re: kto odgadnie?
Od: "MM" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwitnący dąb

Użytkownik "Robert Sadowski" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:74b0.000000fc.446857bb@newsgate.onet.pl...
> co to za drzewo
> www.drzewapolski.pl/Konkurs/konkurs.html
> ?

3. Data: 2006-05-15 11:05:27

Od: tomek <a...@m...kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

morwa

4. Data: 2006-05-15 19:28:22

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

15 May 2006 12:28:12 +0200, na pl.rec.ogrody, Robert Sadowski napisał(a):

> co to za drzewo
> www.drzewapolski.pl/Konkurs/konkurs.html
> ?

Juglans może regia.

Pozdrawiam
piotrs

5. Data: 2006-05-15 23:42:41

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> napisał w wiadomości

> Juglans może regia.

Piotrze, myslalem, ze sie znasz, a Ty tu takie glupstwa piszesz ;)
Orzechow w Polsce duzo, czyzbys nie przygladal sie ich kwiatom dotad?

Na zdjeciu jest morwa biala, bo ta u nas przewaza. Konkurs z wiazem
przegapilem.

Pozdrawiam,
Bpjea

6. Data: 2006-05-27 21:49:02

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 May 2006 01:42:41 +0200, na pl.rec.ogrody, Bpjeabez x napisał(a):

> [...]
> Orzechow w Polsce duzo, czyzbys nie przygladal sie ich kwiatom dotad?
>
> Na zdjeciu jest morwa biala, bo ta u nas przewaza. Konkurs z wiazem

:)Poniekąd masz rację,
Ja wciąż jestem na fali niezadowolenia z faktu, że handlujący roślinami
(tymi realnymi i tymi np. w postaci zdjęć) nie mając pojęcia czym handlują
robią nas w balonika. A używanie do oznaczania roślin naiwnych grupowiczów,
zamiast kluczy roślin jest robieniem nas w balonika do kwadratu.
To spam, a nie konkurs i tyle:)
Dlatego podtrzymuję, że to jest/był Juglans:)))

Pozdrawiam
piotrs

7. Data: 2006-05-27 21:54:46

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupowiczów,
> zamiast kluczy roślin jest robieniem nas w balonika do kwadratu.

Chwileczkę, przegapiłam coś? ktoś sprzedaje to drzewo? i skąd ta pewność, że
sprzedającym _ w ogóle_ zależy na oznaczaniu czegokolwiek?

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

8. Data: 2006-05-27 22:35:13

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 27 May 2006 23:54:46 +0200, na pl.rec.ogrody, Basia Kulesz napisał(a):

> Chwileczkę, przegapiłam coś? ktoś sprzedaje to drzewo? i skąd ta pewność, że
> sprzedającym _ w ogóle_ zależy na oznaczaniu czegokolwiek?

O ile pamiętam, to ów ktoś sprzedaje zdjęcia roślin, a oznacza je sobie
robiąc "końkursy" na grupie.
Dla mnie to spam i przed chwilą czytałem, że Jerzy jest podobnego zdania.

Pozdrawiam
piotrs

9. Data: 2006-05-27 23:03:06

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> O ile pamiętam, to ów ktoś sprzedaje zdjęcia roślin, a oznacza je sobie
> robiąc "końkursy" na grupie.
> Dla mnie to spam i przed chwilą czytałem, że Jerzy jest podobnego zdania.

Poszedłem na jego stronę i nie zauważyłem żadnej oferty sprzedaży.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2006-05-28 12:38:32

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Piotr Siciarski wrote:
[...]
> [...]

Jeśli ktoś zarabia to dlaczego nie ma płacić za identyfikację roślin?

> Poszedłem na jego stronę i nie zauważyłem żadnej oferty sprzedaży.

A reklamy widziałeś?
pozdr. Jerzy

Roslinka na brzeg o.wodnego
Targi ogrodnicze - Grajmy w zielone
Jak rozmnożyć goździki ? Kiedy ? Jak przechować podczas zimy ?
Śnieg w sadzie ;-)
MOZE KOMUS SIE PRZYDA