kto pyta, nie błądzi

31. Data: 2010-09-22 06:16:53

Temat: Re: kto pyta, nie błądzi
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-09-21 21:53, Qrczak pisze:

> To odpowiedz mi na 9.

Obawiam się, że z pytaniem "Kim był Tony Soprano?" nie przebiłabym się
do pierwszej dziesiątki. ;)

Ewa

32. Data: 2010-09-22 07:49:39

Od: "hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> napisał(a):

> =BDry by si=EF=BF=BD sam za boga mia=EF=BF=BD jak i
> =BDa. B=EF=BF=BDg to zasada (idea-logos)
> zuka=EF=BF=BD nawet kosmici o
> cji.

> ..pl/usenet/
>
> Dobra spadaj debilu, chcia=B3e=B6 wyja=B6nie swojej wiary, poda=B3em, ale
> przecie=BF brak wiedzy i debilizm jest wa=BFniejszy, a ja nie chce si=EA
> psu=E6 sobie dobrego chumoru.

Z powyższego wnioskuję że strukturalizm -tak jak go pojmujesz- wpływa na
ciebie ogłupiająco. Wydaje ci się że wiesz lepiej w co wierzę i chcesz mi to
objaśniać? Ocipiałeś chyba. ;)

33. Data: 2010-09-22 07:53:16

Od: "hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka <c...@g...com> napisał(a):

> Oj Gloob.
> A tak mi sie fajnie czytalo.
> Wszystko popsules, leniwcu jeden.

Uważa siebie za guru to i cierpliwości mu brak,
gdy okazuje się że powinien więcej słuchać zamiast nadawać ;)

34. Data: 2010-09-22 09:32:55

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Oj Gloob.
> A tak mi sie fajnie czytalo.
> Wszystko popsules, leniwcu jeden.

E tam Hanka, syczy buraczysko obrzydliwe na wszystko tak, że mnie
odrzuca i tracę humor.

35. Data: 2010-09-22 14:01:01

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
q.googlegroups.com...

> Temat: Re: kto pyta, nie błądzi
> Wiadomość:

n.googlegroups.com...

> [...]
> wyciął im numer, następnie uważali, że za pomocą fizyki klasycznej
> wyjaśnimy wszystko, a tu nagle powstał taki numer, że byś się
> rozlatywał gdyby istniała tylko fizyka klasyczna, no i wycieli im
> numer z fizyką kwantową, gdzie nawet nie działa logika, bo tam masz
> tylko skutki, nikt nie zna przyczyn skutków, następnie jakieś błazny
> ubzurały sobie, że można zanegować całkowicie fizykę klasyczną, czyli
> powinienem tunelować przez ściany, lub kubek powinien mi przelatywać
> przez palce.....coś nie widzę definitywnych odpowiedzi.;} Umieść

Kiedyś ludzie myśleli, że Ziemia jest płaska bo znali powierzchnię
tylko do horyzontu. Kopernik wyciął im numer, a Łobaczewski pokazał,
że we współrzędnych biegunowych Ziemia rzeczywiście jest płaska,
a jej powierzchnia jest zaznaczona topologicznie depresjami i
wzniesieniami nad poziom morza - wyidealizowaną płaszczyznę sfery.

Kiedyś ludzie uważali, że za pomocą fizyki klasycznej można wyjaśnić wszystko co
fizyczne, a tu
nagle powstał taki numer, że ciała stałe
rozlatywałyby się gdyby istniała tylko fizyka klasyczna. Oczywiście
przyczyny tej rozbieżności nie wyjaśnia jeszcze "nauka oficjalna"
bo żaden z kreatorów jedynie słusznej liniii nie zna 'modelu śliwki'
a więc modelu masywnego jądra (pestka) otoczonego energetyczną
otuliną (miąższ). Fizyka współczesna jest w stadium prealchemicznym.

Kiedyś ludzie założyli, że można sobie wymyślić fizykę kwantową,
gdzie nawet nie działa logika, bo tam są tylko skutki, a nikt nie zna
przyczyn wywołujących te skutki - a następnie jakieś błazny ubzurały
sobie, że można zanegować całkowicie fizykę klasyczną co
skutkowałoby tunelowaniem przez ściany, a kubek powinien
przelatywać przez palce..... a powyższe jest dowodem na totalne
zidiocenie i otumanienie zarówno twórców tych oszołomskich teorii
jak i przede wszystkim odbiorców, na tyle ogłupionych, że przestali
cokolwiek rozumieć ucząc się na pamięć słów wyroczni - a tak
naprawdę to nie samych naukowców, którzy w dobrej wierze
próbowali coś wyjaśnić jak INTERPRETATORÓW, którzy na czarne
mówią białe i zastrzegają sobie prawo autorytarnej nieomylności.

> coś nie widzę definitywnych odpowiedzi.;}

rotfl - zależy gdzie patrzysz, bo tam gdzie patrzysz to faktycznie
NIC nie ma. ;}

> No to dawaj dowody na tego jak on tam ma /Boga?

hahaha ha - zabawny jesteś. W pierwszej kolejności naucz się
odróżniać to co jest od tego co istnieje. Podam Ci przykład.
Jest taki Bóg, który ma nazwę 'smak cytryny'. Potrafisz udowodnić
że Bóg 'smak cytryny' ma rzeczywiście smak cytryny.?
Potrafisz udowodnić smak, który JEST?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

36. Data: 2010-09-22 14:25:16

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości news:i7b2f1$oev$1@news.onet.pl...> Dnia
2010-09-21
21:38, niebożę Robakks wylazło do ludzi i marudzi:
c.googlegroups.com...
> [...]
i.googlegroups.com...
> [...]
e-dziesieciu-pytan-bez-odpowiedzi,1,3691865,wiadomos
c.html

> To odpowiedz mi na 9.
>
> Qra
> PS. z braku jakiejkowiek mądrości w tym poście nie crosspostuję nigdzie

9. Czy Tony Soprano umarł?

Nie może umrzeć postać literacka, która nigdy nie żyła.
przykład:
Czy babcia Czerwonego Kapturka pożarta przez wilka umarła? Nie.
Tony Soprano to taka babcia.
"Zabili go i uciekł" ;)

> Qra
> PS. z braku jakiejkowiek mądrości w tym poście nie crosspostuję nigdzie

Ślepy tygrys dziubiąc dziobem na oślep, może przez przypadek
nie odróżnić ziarna od tego co ziarnem nie jest - gdacząc radośnie
wszem i wobec, że ZIARNA NIE MA bo go nie widzi. ;D
. . .
Karaluch też Robak ;)

37. Data: 2010-09-22 19:03:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Sep 2010 21:43:26 +0000 (UTC), hss napisał(a):

> Nie chciałabyś takiej pigułki po której zobaczyłabyś wreszcie krasnoludki?!?
> Gdzie w sobie zagubiłaś dziecko! ;)

Przecież kobiety nie po to zażywają pigułki, żeby w sobie to dziecko
odnaleźć :-D

38. Data: 2010-09-22 20:15:58

Od: "hss" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis <s...@g...com> napisał(a):

> Hanka napisa=B3(a):

> le

> E tam Hanka, syczy buraczysko obrzydliwe na wszystko tak, =BFe mnie
> odrzuca i trac=EA humor.

Popij wodą święconą, może przejdzie. ;)

39. Data: 2010-09-22 20:21:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hss napisał(a):
> Hanka <c...@g...com> napisaďż˝(a):

> Uwa�a siebie za guru to i cierpliwo�ci mu brak,
> gdy okazuje si� �e powinien wi�cej s�ucha� zamiast nadawa� ;)
>
> --
> Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

A tu masz trochę racji, więcej ględze niż słucham, rzeczywiście,
ostatnio bardziej staram się jakby zwracać na siebie uwagę niż
traktować poważnie i być może moja osobowość aż krzyczy o pomoc ,
czyli zawracam sobą innym głowę;)

40. Data: 2010-09-22 20:56:01

Od: "Nemezis" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

glob <r...@g...com> napisał(a):

> hss napisa=B3(a):

> =3DB3em, ale

> =EF=BF=BD zamiast nadawa=EF=BF=BD ;)

> ..pl/usenet/
>
> A tu masz troch=EA racji, wi=EAcej gl=EAdze ni=BF s=B3ucham, rzeczywi=B6cie=
> ,
> ostatnio bardziej staram si=EA jakby zwraca=E6 na siebie uwag=EA ni=BF
> traktowa=E6 powa=BFnie i by=E6 mo=BFe moja osobowo=B6=E6 a=BF krzyczy o pom=
> oc ,
> czyli zawracam sob=B1 innym g=B3ow=EA;)

Co do tych bzdur -zdaje ci się, masz inną percepcję kontekstu konotacji
języka, jakim się obaj porozumiewamy. Dlatego nie masz sposobu na odkrycie
struktury znaczeniowej mojego obrazowania pojęć, jakimi wyrażam siebie. Mówiąc
wprost: nie czaisz o co mi biega. Tylko po co się tym tak nakręcasz?
Twój umysł jest miarą wszechrzeczy tylko na twój prywatny subiektywny użytek.
Inni mają własne. Nie narzucaj swojego innym i nie czuj się zmuszany do
przyjęcia czyjegoś, uprawiaj wymianę konotacji, dialoguj wpierw zamiast od
razu dyskutować "na pusty dzban" -bez ustalenia wspólnego układu odniesienia.

Lekcja polskiej przyrody.
Mieszkanki Wrocławia...
5 minut, które decydują o życiu.
I umówmy się, że to ostatni Awdiejew, którego wlepiam..
No po prostu padłem jak to przeczytałem;)