Re: kto pyta, nie błądzi

From: "Robakks" <R...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: kto pyta, nie błądzi
Date: Wed, 22 Sep 2010 16:25:16 +0200

"Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości news:i7b2f1$oev$1@news.onet.pl...> Dnia
2010-09-21
21:38, niebożę Robakks wylazło do ludzi i marudzi:
c.googlegroups.com...
> [...]
i.googlegroups.com...
> [...]
e-dziesieciu-pytan-bez-odpowiedzi,1,3691865,wiadomos
c.html

> To odpowiedz mi na 9.
>
> Qra
> PS. z braku jakiejkowiek mądrości w tym poście nie crosspostuję nigdzie

9. Czy Tony Soprano umarł?

Nie może umrzeć postać literacka, która nigdy nie żyła.
przykład:
Czy babcia Czerwonego Kapturka pożarta przez wilka umarła? Nie.
Tony Soprano to taka babcia.
"Zabili go i uciekł" ;)

> Qra
> PS. z braku jakiejkowiek mądrości w tym poście nie crosspostuję nigdzie

Ślepy tygrys dziubiąc dziobem na oślep, może przez przypadek
nie odróżnić ziarna od tego co ziarnem nie jest - gdacząc radośnie
wszem i wobec, że ZIARNA NIE MA bo go nie widzi. ;D
. . .
Karaluch też Robak ;)