Re: kto pyta, nie błądzi

Data: 2010-09-22 14:01:01
Temat: Re: kto pyta, nie błądzi
Od: "Robakks" <R...@g...pl>

"glob" <r...@g...com>
news:aa115148-6e89-484a-98a3-6cd848becd90@k13g2000vb
q.googlegroups.com...

> Temat: Re: kto pyta, nie błądzi
> Wiadomość:

n.googlegroups.com...

> [...]
> wyciął im numer, następnie uważali, że za pomocą fizyki klasycznej
> wyjaśnimy wszystko, a tu nagle powstał taki numer, że byś się
> rozlatywał gdyby istniała tylko fizyka klasyczna, no i wycieli im
> numer z fizyką kwantową, gdzie nawet nie działa logika, bo tam masz
> tylko skutki, nikt nie zna przyczyn skutków, następnie jakieś błazny
> ubzurały sobie, że można zanegować całkowicie fizykę klasyczną, czyli
> powinienem tunelować przez ściany, lub kubek powinien mi przelatywać
> przez palce.....coś nie widzę definitywnych odpowiedzi.;} Umieść

Kiedyś ludzie myśleli, że Ziemia jest płaska bo znali powierzchnię
tylko do horyzontu. Kopernik wyciął im numer, a Łobaczewski pokazał,
że we współrzędnych biegunowych Ziemia rzeczywiście jest płaska,
a jej powierzchnia jest zaznaczona topologicznie depresjami i
wzniesieniami nad poziom morza - wyidealizowaną płaszczyznę sfery.

Kiedyś ludzie uważali, że za pomocą fizyki klasycznej można wyjaśnić wszystko co
fizyczne, a tu
nagle powstał taki numer, że ciała stałe
rozlatywałyby się gdyby istniała tylko fizyka klasyczna. Oczywiście
przyczyny tej rozbieżności nie wyjaśnia jeszcze "nauka oficjalna"
bo żaden z kreatorów jedynie słusznej liniii nie zna 'modelu śliwki'
a więc modelu masywnego jądra (pestka) otoczonego energetyczną
otuliną (miąższ). Fizyka współczesna jest w stadium prealchemicznym.

Kiedyś ludzie założyli, że można sobie wymyślić fizykę kwantową,
gdzie nawet nie działa logika, bo tam są tylko skutki, a nikt nie zna
przyczyn wywołujących te skutki - a następnie jakieś błazny ubzurały
sobie, że można zanegować całkowicie fizykę klasyczną co
skutkowałoby tunelowaniem przez ściany, a kubek powinien
przelatywać przez palce..... a powyższe jest dowodem na totalne
zidiocenie i otumanienie zarówno twórców tych oszołomskich teorii
jak i przede wszystkim odbiorców, na tyle ogłupionych, że przestali
cokolwiek rozumieć ucząc się na pamięć słów wyroczni - a tak
naprawdę to nie samych naukowców, którzy w dobrej wierze
próbowali coś wyjaśnić jak INTERPRETATORÓW, którzy na czarne
mówią białe i zastrzegają sobie prawo autorytarnej nieomylności.

> coś nie widzę definitywnych odpowiedzi.;}

rotfl - zależy gdzie patrzysz, bo tam gdzie patrzysz to faktycznie
NIC nie ma. ;}

> No to dawaj dowody na tego jak on tam ma /Boga?

hahaha ha - zabawny jesteś. W pierwszej kolejności naucz się
odróżniać to co jest od tego co istnieje. Podam Ci przykład.
Jest taki Bóg, który ma nazwę 'smak cytryny'. Potrafisz udowodnić
że Bóg 'smak cytryny' ma rzeczywiście smak cytryny.?
Potrafisz udowodnić smak, który JEST?
Robakks