ktore okno pcv wybrac?

1. Data: 2007-01-08 18:17:17

Temat: ktore okno pcv wybrac?
Od: "burz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, zmieniam okna w mieszkaniu (blok wielka plyta) i po wstepnych
analizach, buszowaniu po Necie i mozliwosciach zakupu w moim miescie droga
eliminacji wybralem dwa systemy:
1. profil Thyssen 5k, szyba 1,0, okucia Siegenia Titan iP, producent Bajcar
ze Slupska
2. profil Veka 3 k, szyba 1,1, okucia Roto NT stand., producent Vitroplast
lub Vetrex

Cena jest zblizona (Bajcar odrobinke tanszy). Ktore brac (sklaniam sie do nr
1)?
pozdr, burz

2. Data: 2007-01-09 21:03:10

Temat: Re: ktore okno pcv wybrac?
Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

burz napisał(a):
> [...]
> eliminacji wybralem dwa systemy:
> 1. profil Thyssen 5k, szyba 1,0, okucia Siegenia Titan iP, producent Bajcar

Witam
Polecam profil Thysen, system delux, szyba 1,0 to standard, okucia
winkhaus. Thysen podstawowy jest już dostępny z siwą uszczelką, skrzydło
nachodzi od 0,9 mm do 1 cm na ramę co powoduje lepsze uszczelnienie i
wyciszenie. Okucia, które wymieniłam mają w standardzie zaczep
przeciw-włamaniowy.

> 2. profil Veka 3 k, szyba 1,1, okucia Roto NT stand., producent Vitroplast
> lub Vetrex

odradzam

> Cena jest zblizona (Bajcar odrobinke tanszy). Ktore brac (sklaniam sie do nr
> 1)?
> pozdr, burz

pozdrawiam
Alkmina

3. Data: 2007-01-10 16:32:10

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mur z czerwonej cegły 70cm
uszkodzona wykładzina
Półki na pionowych szynach mocowanych do ściany
Wiatrak sufitowy
Bezpiecznik roznicowopradowy