które wybrać?

1. Data: 2003-06-12 14:48:43

Temat: które wybrać?
Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

no.. własnie wróciłam z wywiadu w sklepie kosmetycznym i spisałam sobie
kilka kremów/zestawów z tonikami i mleczkami, które doradziła mi
babeczka... otóż na moją młodą suchą buźke z tluszczacym sie noskiem i
czółkiem poleciła:
- z Soray'i - "Ultra nawilżanie"krem na dzien z SFP 8 i wyciagiem z
alg(takie pudeleczko z kroplą wpadającą do wody, niebiesko-biale, 0%
tłuszczu) do tego z tej serii mleczko i tonik bezalkoholowy

- z AA - krem "Perły mlodosci" z wit. C (taki przezroczysty zel z
bialymi, niebieskimi i czerwonymi kuleczkami) do tego tonik odświeżający
z Q10 dla alergików

- i pokazała jeszcze taką chyba nowa serię dla ponizej 20-stki(robioną
bodajze przez eris, znaczek: 20 ze strzałką w dół) zestaw: zel myjący,
emulsja do demakijazu, tonik nawilżajacy i krem ultranawilzający.
Wszyskie produkty w tym zestawie mają 0% tłuszczu jak napisane na
opakowaniach i zawierają tlenek cynku na wypryski. Koszty produktów z
tego zestawu wachają sie w garnicach 12-13 zł za produkt wiec tanio...

powiem szczerze, ze w tej chwili skłaniam się lekko w stronę tej
ostatniej pozycji, bo kremik ma konsystencje króta mi sie
podoba..rozsmarowałam ciupinke meidzy palcami i po minutce kompletnie
nie czulam nic na skórze...ale chcialabym wysłuchac waszych opinii..moze
któras z was wie ktora seria jest lepsza, wydajniejsza, który z kremów
najlżejszy.

Posmarowałam sie tez na ramieniu odrobiną tego kremiku
czereśniowo-waniliowego:))), pachniał kapitalnie...ciagle go czuję, ale
juz mam ale....otoz po godzinie czasu zapachem przypomina mi mój
samoopalacz:(((buuu..chyab jednak kupie mandarynkowo-figowy...

--
Siłą odgiąłeś zaciśnięte na mojej obroży palce swojego syna, który
krzyczał "Tato, proszę nie pozwól im zabrać mojego psa!" Martwię się o

1. Data: 2003-06-12 14:51:37

Temat: Re: które wybrać?
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Jun 2003 16:48:43 +0200, ula.p wrote:

> [...]
> opakowaniach i zawierają tlenek cynku na wypryski. Koszty produktów z
> tego zestawu wachają sie w garnicach 12-13 zł za produkt wiec tanio...

Mój brat z tej serii zakupił sobie krem i tonik.Krem nie psołuzył mu -
cera baaardzo mu sie pogorszyła, a nigdy szczegolnych problemow z nią nie
miał.
Ja raz uzyłam toniku - i nigdy wiecej, bo strasznie ściągał skórę, mimo ze
szczegolnie wrazliwa nie jestem.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-12 14:53:12

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a skleroza..kupiłam jeszcze szmponetke Palette, kolor 13 Rubin...zaraz
zaszaleje w łazience:)...na tycjan juz się nie odwazyłam ale kto wie:)))
mój luby padnie trupem na miejscu, wieczorem jak mnei zobaczy...ale mam
pietra..nigdy poza blondami i raz czernią nie robiłam innych kolorów, a
czerwieni i rudosci unikałam jak ognia... no to raz kozie śmierc!!
wakacje sa w koncu!:) znając moje szczescie do łapania kolorów najwyzej
wyjdę fioletowa...:>

1. Data: 2003-06-12 19:55:27

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ula.p" <u...@p...fm> napisał w wiadomości
> młodą suchą buźke z tluszczacym sie noskiem i czółkiem

Na prawdę masz suchą skórę, czy tylko odwodnioną?
Jeśli poza strefą T skóra jest zawsze sucha, to te kremy Ci raczej
zaszkodzą- bo wszystkie są "oil-free".
Jeśli skóra jest "tylko" odowdniona, to ja bym obstawiała Sorayę na całość
lub Erisa na strefę T + coś nawilżającego na resztę, np. iwostin.

Krem matujacy
PLAMA
Krem mat.-kolor. Oceanic AA
ubranie dla gruszki
rozdwajajace sie paznokcie - rada pani z Alessandro