Krem mat.-kolor. Oceanic AA

1. Data: 2003-06-12 13:31:50

Temat: Krem mat.-kolor. Oceanic AA
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

hej

Ktoras z Was polecila mi krem matujaco-kororyzujacy Oceanic AA.
Otoz kupilam go i stracilam pieniadze :(
Po pierwsze krem mial matowac przez 5h a po wyjsciu na ulice
zaczynam sie rozpuszczac :(
Po drugie wcale nie koloryzuje :(
Po trzecie nakladajac na niego podklad (co jest konieczne,
patrz "po drugie") wszystko razem zaczyna zlazic :(
Porazka :(
Chcialam nie uzywac podkladu i pudru latem, ale chyba nie mam
wyjscia.

cmok
Kinga

Szukasz wyjazdu wakacyjnego? Sprawdź nasze oferty!
Nowy serwis w WP http://oferty.wp.pl/wakacje.html

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-12 13:38:20

Temat: Re: Krem mat.-kolor. Oceanic AA
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Chcialam nie uzywac podkladu i pudru latem, ale chyba nie mam
>wyjscia.

Zmieszaj odrobine podkladu z kremem, ktorego zwykle uzywasz na dzien i juz.
Ja tak robilam zawsze, zanim wynaleziono 'kremy tonujace' ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-13 07:42:23

Temat: Re: Re: Krem mat.-kolor. Oceanic AA
Od: k...@w...pl (Kinga Błaszczak) szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-06-2003 o godz. 15:38 Dunia napisał(a):
> Zmieszaj odrobine podkladu z kremem, ktorego zwykle uzywasz na
dzien i juz.
> Ja tak robilam zawsze, zanim wynaleziono 'kremy tonujace' ;)

hmmm.. Swietny pomysl :) Wyprobuje go.

dzieki :)

1. Data: 2003-06-13 20:21:03

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kinga Błaszczak wrote:

> Ktoras z Was polecila mi krem matujaco-kororyzujacy Oceanic AA.

Ale IMO on się nie nadaje na lato. Zdecydowanie lepszy jest w wersji
matującej "z mikrogranulkami absorbującymi nadmiar sebum i czynnikiem
głęboko nawilżającym".

--
pozdrowienia od mips

ubranie dla gruszki
rozdwajajace sie paznokcie - rada pani z Alessandro
czarny lakier
nowa Uroda
błyszczyk