który blender wybrać?

1. Data: 2007-06-01 06:49:01

Temat: który blender wybrać?
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki byście polecili?
Niekoniecznie najtańszy i z masą dodatków, ale solidny, i większej mocy.

--
__________________________________________MAT_______

2. Data: 2007-06-01 17:30:57

Temat: Re: który blender wybrać?
Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda napisał(a):
> Jaki byście polecili?
> Niekoniecznie najtańszy i z masą dodatków, ale solidny, i większej mocy.

ja mamie wczoraj kupilam boscha o mocy 600wat :) Mama skacze z zachwytu,
ja tez jestem zadowolona:) mocny, lekki i cichy :)

3. Data: 2007-06-01 17:31:51

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix napisał(a):

> ja mamie wczoraj kupilam boscha o mocy 600wat :) Mama skacze z zachwytu,
> ja tez jestem zadowolona:) mocny, lekki i cichy :)

nie boscha tylko brauna... tego szarego :) przepraszam za pomylke ;)

4. Data: 2007-06-01 17:35:00

Od: "Rolek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mabix <m...@o...pl> napisał:

(...)
> ja mamie wczoraj kupilam boscha o mocy 600wat :) Mama skacze z zachwytu,
> ja tez jestem zadowolona:) mocny, lekki i cichy :)

Czy to na pewno jest blender?

--
Tymczasem,
Rolek

5. Data: 2007-06-01 17:39:26

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rolek napisał(a):
> mabix <m...@o...pl> napisał:
>
> (...)
>
> Czy to na pewno jest blender?

nie bosch tylko braun i na pewno blender ;)

6. Data: 2007-06-01 17:55:49

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mabix" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> nie boscha tylko brauna... tego szarego :) przepraszam za pomylke ;)

Któryś z tych:
http://www.rtvagd.sklep.pl/braun/blendery/
???
I czy one sie czymś różnią oprucz dodatków?
ja natrafiłem jeszcze na taki budzący zaufanie:
http://www.allegro.pl/item197293458_blender_reczny_p
hilips_hr_1370_stalowa_noga_.html
ale nie wiem, czy ta "żelazna" konstrukcja to nie tylko pic na wodę...

--
__________________________________________MAT_______

7. Data: 2007-06-01 18:10:01

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda napisał(a):
> [...]
hilips_hr_1370_stalowa_noga_.html

> ale nie wiem, czy ta "żelazna" konstrukcja to nie tylko pic na wodę...

http://www.rtvagd.sklep.pl/braun/mr_6550_mca_12619.p
hp5
my mamy ten. on jest o tyle dobry ze ma fajna regulacje szybkosci :) i
jest na prawde cichy jak dla mnie.

8. Data: 2007-06-02 08:56:32

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.rtvagd.sklep.pl/braun/mr_6550_mca_12619.p
hp5
> my mamy ten. on jest o tyle dobry ze ma fajna regulacje szybkosci :) i
> jest na prawde cichy jak dla mnie.

Właściwie to on ma płynna regulację. Dość tani, biorąc pod uwagę dodatkowe
wyposażenie.
Czy mozna czymś takim mielić kawę?

--
__________________________________________MAT_______

9. Data: 2007-06-02 09:08:07

Od: mabix <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lagoda napisał(a):
hp5

> Właściwie to on ma płynna regulację. Dość tani, biorąc pod uwagę
> dodatkowe wyposażenie.
> Czy mozna czymś takim mielić kawę?

Tego jeszcze nie probowalysmy ale ma taki pojemniczek z ostrzami
wygladajacymi na pozadne. ja tam uzywam mlynka do kawy ;P

10. Data: 2007-06-02 10:19:32

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 2, 10:56 am, "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl>
wrote:
> Właściwie to on ma płynna regulację. Dość tani, biorąc pod uwagę dodatkowe
> wyposażenie.
> Czy mozna czymś takim mielić kawę?

Na przemian z cukrem i pieprzem aby kawa była lepsza.

--
ZZ@private

Marka RUBY
Drzwi wejsiowe a prawo