kuchenka ma 85 cm, a blaty chcialoby sie wyzsze...

1. Data: 2004-07-23 19:49:19

Temat: kuchenka ma 85 cm, a blaty chcialoby sie wyzsze...
Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam wolnostojaca kuchenke gazowa o wysokosci 85 cm, a blaty robocze
wolalabym na poziomie 90 cm... Kuchenka ma niby regulowane nozki, ale
chyba tylko o tyle, by stala prosto na krzywej podlodze, a nie by ja
podniesc o 5 cm. Myslalam o cokole -> w instrukcji pisza, ze na cokole
stawiac nie wolno... Czy da sie jakos ozenic taka kuchenke z wyzszymi
blatami?

1. Data: 2004-07-24 18:46:08

Temat: Re: kuchenka ma 85 cm, a blaty chcialoby sie wyzsze...
Od: "M" <m...@W...gaz-eta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a na murowanym cokole??

1. Data: 2004-07-25 12:27:18

Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"malwinka" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
> podniesc o 5 cm. Myslalam o cokole -> w instrukcji pisza, ze na cokole
> stawiac nie wolno... Czy da sie jakos ozenic taka kuchenke z wyzszymi

Oj nie wolno - a czym sie rózni stabilny podest od zwyklej podlogi??? :)
Zrób porzadny podest, moim zdaniem wystarczy z drewna (jak nie masz
zdolnosci - popros stolarza), przymocuj cokolik od frontu i voila!
Musza tak pisac, zeby sie ubezpieczac przed dziwnymi reklamacjami - ale
zdrowy rozsadek wskazany! :)

pzdr
Krzysiek

1. Data: 2004-07-25 21:35:46

Od: malwinka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KK wrote:

> Musza tak pisac, zeby sie ubezpieczac przed dziwnymi reklamacjami - ale
> zdrowy rozsadek wskazany! :)

He he, dzieki :-)

Silnik Zelemer - jak rozebrać
Firma poszukiwana-instalacja gazowa