{kuchenne} Mam problem z paragonem ze sklepu i.

1. Data: 2007-03-27 17:46:15

Temat: {kuchenne} Mam problem z paragonem ze sklepu i.
Od: Grzegorz Wieczorek <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Kupilem rzeczy do kuchni za jakies 200zl w sklepie internetowym

W paczce nie bylo paragonu

W koncu jak odpowiedzieli na maile to sie okazalo ze dosylaja poczta ...

"Ok doslijcie" pomyslalem I odpisalem

Ale wciaz nie doslali - na liczne zapytania odpowiedzieli ze dosylaja po
miesiacu!

No to sie wkurzylem; inne sklepy wkladaja paragon do paczki I nie robia z
tym zadnych trudnosci

Wiec tak sobie mysle ze ... Nie dostane go nigdy, ze te rzeczy to podrobki
albo kontrabanda ... NO BO CZEMU AKURAT PO MIESIACU DOPIERO

Dziekuje za rady I opinie

_
Nie odpowiadaj na ten adres @ - skrzynka ma 1kb pojemnosci
i odbija wszystko bo jest domyslnie zajeta
_

2. Data: 2007-03-28 09:13:26

Temat: Re: {kuchenne} Mam problem z paragonem ze sklepu i.
Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wiec tak sobie mysle ze ... Nie dostane go nigdy, ze te rzeczy to podrobki
> albo kontrabanda ... NO BO CZEMU AKURAT PO MIESIACU DOPIERO

Wg mnie warto zweryfikowac wiarygodnosc tej firmy, czy ta firma wogóle
istnieje
Napisz do http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

Monika

P.S. Mozesz podac adres tego sklepu internetowego ?

Awokado
Pytanie o kiełki
[allegro] 'Esencja smaku' nowiutka okazyjnie
[allegro] ekskluzywny ryz do risotto Carnaroli Gran Riserva 2005
dyskusja o produktach spożywczych - płatne