kuchnia elektryczna lepsza?

1. Data: 2004-04-21 11:34:24

Temat: kuchnia elektryczna lepsza?
Od: "Edyta" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Był wczesniej wątek o tym, dlaczego ktos "skazuje sie dobrowolnie" na
kuchnie gazową. Podobno elektryczna jest lepsza...
Bardzo proszę o konkrety, dlaczego tak uwazacie.
Ja mysle o przejsciu na kuchnie gazowa (piekarnik) ze wzgledow
ekonomicznych...Czy duzo strace?

Edyta

1. Data: 2004-04-21 12:46:48

Temat: Re: kuchnia elektryczna lepsza?
Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Bardzo proszę o konkrety, dlaczego tak uwazacie.
> Ja mysle o przejsciu na kuchnie gazowa (piekarnik) ze wzgledow
napewno starcisz luz w portfelu, bo grzenie pradem jest ok 4x drosze od gazu
(przeliczenie na kJ). energia elektryczna jest "czystrza", bo spalanie
odbywa sie w elektrowni i do ciebie nie dolatuja zadne tlenki...po
otworzeniu okna dochodzisz do wniosku, ze cywilizacja i tak juz zatrula
powietrze i lepiej miec 3/4 kosztow grzania w portfelu niz na rachunku.
--
PozdKa
** Wartość moralna naszych czynów

1. Data: 2004-04-21 13:56:05

Od: "Tomek Zalas" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Był wczesniej wątek o tym, dlaczego ktos "skazuje sie dobrowolnie"
na
> kuchnie gazową. Podobno elektryczna jest lepsza...

Ja nigdy bym nie zamienił palników gazowych na elektryczne. To jest
pewien komfort użytkowania. Nawet kuchenki z polami szybkogrzejnymi to
nie jest dla mnie.
Inna sprawa to piekarnik - ten musi być elektryczny bo tylko taki daje
mi mozliwość grzania od dołu lub od góry. Tego tez bym nie zamienił na
inny :-)

1. Data: 2004-04-22 07:24:20

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Zalas" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Inna sprawa to piekarnik - ten musi być elektryczny bo tylko taki daje
> mi mozliwość grzania od dołu lub od góry. Tego tez bym nie zamienił na
> inny :-)

Pomijajac bezsporne zalety piekarnika elektrycznego (przede wszsytkim latwe
utrzymanie stalej temperatury), moj piekarnik gazowy ma mozliwosc grzania od
dolu lub od gory (niestety nie jednoczesnie). Mimo to chetnie bym zamienila
na piekarnik elektryczny + kuchenka gazowa, ale w sytuacji, gdy za gaz place
ryczaltem (15 zl miesiecznie) to zupelnie sie nie kalkuluje...
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2004-04-22 07:29:34

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c65m42$i4t$1@nemesis.news.tpi.pl> Edyta wrote:

> Ja mysle o przejsciu na kuchnie gazowa (piekarnik) ze wzgledow
> ekonomicznych...Czy duzo strace?

Finansowo? Myślę, że dobrej marki, rozbudowany piekarnik gazowy nie
jest gorszy od średniej kalsy elektrycznego, chociaż pewnie jest droższy.
Natomiast to, ile oszczędzisz na gazie i czy Ci się opłaci zależy od
tego, jak często używasz piekarnika.

Władysław

tanio sprzedam
Re: podpuszczka sery
proszek do pieczenia a soda
Re: podpuszczka sery
Re: obiad dla przyszłych teściów...horror