kuchnia gazowa i zlew po dwóch stronach kuchni

1. Data: 2004-09-27 10:59:11

Temat: kuchnia gazowa i zlew po dwóch stronach kuchni
Od: Milo <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Mam drobny problem. W nowym domku, zrobionym według projektu (sic!) w
kuchni miejsce na palniki gazowe i okap znajdują się przy kominie, a
woda i kanalizacja do zlewu po drugiej stronie kuchnii. Doradzcie, czy
jest sens ciągnąć 4 m rury od okapu do komina, i przestawiać kuchnię
gazową, czy darować sobie i zostawić, jak jest? Są wśród Was ludzie, co
mają po dwóch innych stronach palniki i zlew? Bardzo to przeszkadza?
Poniżej mały ASCII-art - może ktoś coś doradzi.

z góry dzięki

MILO

_____________

J |

| |
| |
K|GG |
|GG |
| |
| Z|
|LL ZZ|WN
|LL ZZZ|
--- -------

K - komin
W - woda
N - kanalizacja
L - lodówka
G - palniki gaz.
Z - zlew
J - jadalnia

skala: znaczek =~ 300 mm

1. Data: 2004-09-27 11:16:55

Temat: Re: kuchnia gazowa i zlew po dwóch stronach kuchni
Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 27 Sep 2004 12:59:11 +0200
Milo <m...@n...pl> wrote:

> [...]
> jest sens ciągnąć 4 m rury od okapu do komina, i przestawiać kuchnię
> gazową, czy darować sobie i zostawić, jak jest?

mozesz ew przesunac zlew..

Sierp

1. Data: 2004-09-28 10:09:37

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wg mnie bardzo dobrze zaprojektowana kuchnia. Przydałoby się trochę blaty po
lewej od zlewu.

Robert

1. Data: 2004-09-30 06:52:12

Od: "UlaPod" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam zlew na innej ścianie niż kuchenka i nie narzekam.

pozdrawiam

ula

1. Data: 2004-09-30 11:57:18

Od: "JoShi" <s...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam zlew na innej ścianie niż kuchenka i nie narzekam.
Ja tez, choc to oznacza, ze nie mozna ziemiakow oplukac i wwalic od razu do
gara, tylko trzeba np zastosowac naczynie posrednie, ale coz to za problem
oplukac pozniej miske i postawic na suszarce. Oczywiscie problem dotyczy
wszystkiego co sie pluka przed wrzuceniem do gara. To samo z samym
napelnianiem garow woda. Nie mniej jednak troche ruchu w kuchni nie moze
zaszkodzic, przynajmniej mi nie szkodzi.

Przenosny ogrzewacz gazowy(propan butan)
sterownik euroster - jak podłączyć?
Grewno kominkowe-gdzie [Wwa]
Prosba o doradztwo w sprawie pralki, PILNE
nowe okna?