kuchnia gazowo-elektryczna a może sama gazowa ?

1. Data: 2006-09-04 01:29:50

Temat: kuchnia gazowo-elektryczna a może sama gazowa ?
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam dziwną sytuację rozliczania zuzycia gazu (aczkolwiek nie wiem jak długo
jeszcze) - a mianowicie ryczałt
aktualna kuchenka jest wyłącznie gazowa (oprócz oświetlenia i zapalarki) ale
zwłaszcza piekarnik nie działa najlepiej - brak regulacji i wogóle
wskaźnika temperatury.

Na pewno chciałbym kuchenkę nie do zabudowy, szerokość 50cm, emaliowaną na
biało, z rozbudowanymi funkcjami piekarnikowymi, skuteczną regulacją
temperatury i timerem.
Przeglądałem aktualną ofertę kuchenek gazowych i gazowo-elektrycznych (w
sklepach internetowych) ale opisy sprzętu są pobieżne, zwłascza jeśli chodzi
o wyposażenie dodatkowe.
Rzucił mi się w oczy duży wybór Mastercooka ale widziałem sprzęt o róznicy w
cenie ponad 10% , nie różniący się w opisie niczym....
Czy wogóle Mastercook to dobry wybór ? A może AMICA lepszy ?

Piotrek

2. Data: 2006-09-04 06:14:19

Temat: Re: kuchnia gazowo-elektryczna a może sama gazowa ?
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2006-09-04 03:29, Niejaki/a Piotrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Czy wogóle Mastercook to dobry wybór ? A może AMICA lepszy ?

Amica jest dobra do czasu zakupu. Sprobuj potem cos zalatwic w serwisie,
albo dokupic jakies dodatkowe wyposzenie lub srodki czyszczace lub
skrobak! Generalnie maja Cie w .... Ceny sugerowane na stronie
producenta sa tylko na tej stronie, w praktyce sa o klilkadziesiat
procent razy wyzsze nizsugerowane. Do tego dochodza dosc duze koszty
wysylki.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2006-09-04 12:16:24

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):
> [...]
> cenie ponad 10% , nie różniący się w opisie niczym....
> Czy wogóle Mastercook to dobry wybór ? A może AMICA lepszy ?

Mam mastercooka gaz-el, piekarnik elektryczny - bardzo sobie chwalą i
kuchnie i piekarnik - biala emalia, 60cm szer. Jesli masz miejsce na
60-tke to naprawde polecam, niby niewielka roznica, ale nie musze sporej
patelni i garnka stawiac po przekatnej :)

Beniamin

PS. Tez mam rozliczenie ryczaltem gazu, nie ma licznikow przy lokalu i
mysle, ze spoldzielni nawet by sie nie oplacalo teraz inwestowac w
liczniki, po to, zeby zedrzec 1pln wiecej z lokatorow - gaz jest dosyc
tani.

4. Data: 2006-09-04 20:10:34

Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beniamin" <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 60-tke to naprawde polecam, niby niewielka roznica, ale nie musze sporej
> patelni i garnka stawiac po przekatnej :)

a czy masz "podbajerzoną" ? zwłaszca jeśli chodzi o zegar i timery ? ciekaw
jestem jak te wszystkie urządzenia sprawują się w bliskości wysokich
temperatur - czy nie "padają" po pół roku ?
moja zona zobaczyła u koleżanki "bajery", ta jej rozwinęła perspektywę i
.... :)
co do 60-tki to niestety mam wszystkie meble "pod wymiar 50 i to już sprawa
przegrana...

Piotrek

5. Data: 2006-09-05 07:24:24

Od: "Krzysiek" <k...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> .... :)
> co do 60-tki to niestety mam wszystkie meble "pod wymiar 50 i to już

mam mastercooka gaz-el. 60-ka ze stali nierdzewnej
są "bajery": wyświetlacz, timer itp. termoobieg, zapalarka, zabezpieczenie
przed wypływem gazu.
mam ją 5 lat jak narazie nic się nie popsuło i sobie chwalę.

6. Data: 2006-09-05 10:04:46

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek napisał(a):
> [...]
> .... :)
> co do 60-tki to niestety mam wszystkie meble "pod wymiar 50 i to już sprawa

Tak jak kolega Krzysiek napisał - też mam pełne bajery, termoobieg,
grzenia góra, dół albo góra + dół (okazuje się, że wiele piekarników nie
ma tych trzech trybów pracy, tylko 2 z nich).
Jest zegar, budzik, wyłaczanie czasowe, a także fajny tryb, którym
możesz ustawić, że zacznie Ci piec za 5h i popiecze np 45 minut :)
Średnio raz / dwa razy w tygodniu pieczemy coś i kuchnia doskonale się
sprawdza.
Jedyna rzecz, która mi się nie podoba to termoobieg - dmuchawa jest z
tyłu i kiedy ciasto chcieliśmy upiec w ten sposób to od strony nawiewu
bardziej się przypiekło - pewnie można by obrócić w połowie pieczenia,
ale moja Żona nigdy mi nie pozwala otwierać piekarnika, żeby ciacho nie
siadło, więc teraz pieczemu góra+dół.

pozdrowienia
Beniamin

suszarka do ubran a metki na odziezy
urzadzanie / estetyka : drzwi a sciany ...
jakie najtansze, najlepsze i najnowoczesniejsze ogrzewanie
Bigos z kablami antenowymi TV i sat. Sumator?
higiena zmywarki i plyty gazowej