Re: kuchnia gazowo-elektryczna a może sama gazowa ?

From: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: kuchnia gazowo-elektryczna a może sama gazowa ?
Date: Tue, 05 Sep 2006 12:04:46 +0200

Piotrek napisał(a):
> Użytkownik "Beniamin" <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> napisał w wiadomości

> a czy masz "podbajerzoną" ? zwłaszca jeśli chodzi o zegar i timery ? ciekaw
> jestem jak te wszystkie urządzenia sprawują się w bliskości wysokich
> temperatur - czy nie "padają" po pół roku ?
> moja zona zobaczyła u koleżanki "bajery", ta jej rozwinęła perspektywę i
> .... :)
> co do 60-tki to niestety mam wszystkie meble "pod wymiar 50 i to już sprawa
> przegrana...

Tak jak kolega Krzysiek napisał - też mam pełne bajery, termoobieg,
grzenia góra, dół albo góra + dół (okazuje się, że wiele piekarników nie
ma tych trzech trybów pracy, tylko 2 z nich).
Jest zegar, budzik, wyłaczanie czasowe, a także fajny tryb, którym
możesz ustawić, że zacznie Ci piec za 5h i popiecze np 45 minut :)
Średnio raz / dwa razy w tygodniu pieczemy coś i kuchnia doskonale się
sprawdza.
Jedyna rzecz, która mi się nie podoba to termoobieg - dmuchawa jest z
tyłu i kiedy ciasto chcieliśmy upiec w ten sposób to od strony nawiewu
bardziej się przypiekło - pewnie można by obrócić w połowie pieczenia,
ale moja Żona nigdy mi nie pozwala otwierać piekarnika, żeby ciacho nie
siadło, więc teraz pieczemu góra+dół.

pozdrowienia
Beniamin