[kuchnia]meble Rust

1. Data: 2004-01-29 15:21:19

Temat: [kuchnia]meble Rust
Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miał ktoś może z nimi do czynienia? Upadłam na głowę i zachorowałam na
kuchnię Nebraska. Meble są absolutnie przepiękne i - przynajmniej na ile
można ocenić oglądając to, co stoi w salonach - jakości o parę rzędów
lepszej niż u konkurencji (nie chodzi mi o marketingowe bajery typu
dwustuletnia gwarancja na zawiasy, tylko np. zegarmistrzowską prezycję
oklejenia frontów itp.). Wada jest łatwa do przewidzenia - przerażająca
cena. Niemniej jednak po obejrzeniu rzeczonych mebli wszystkie inne
wyglądają mi na niedoróbki :) i zaczynam się poważnie zastanawiać nad
wydaniem tych makabrycznych pieniędzy. Więc niech mnie ktoś przekona, że
firma jest warta tego wydatku - a jeszcze lepiej, że absolutnie nie...

Pozdrawiam
Hanka z krystalizującymi się planami napadu na bank
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-01-29 21:41:22

Temat: Re: [kuchnia]meble Rust
Od: "Iza" <i...@n...ka.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu równiez przymierzam się do zakupu kuchni i również
podobają mi się meble z Rusta. Niestety wstępna wycena zestawu, który by
mnie interesował to 35.000 a bardzo podobny z innej firmy jest już za 17.000
zł. Dlatego uważam, że stosunek jakość/cena powoduje, że nie są warte
kupienia.
Pozdrawiam
Iza

1. Data: 2004-01-29 22:07:12

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl>
napisał(a):

> Więc niech mnie ktoś przekona, że
> firma jest warta tego wydatku - a jeszcze lepiej, że absolutnie nie...

Nie wiem, jakiej są jakości, czy mają 1000 lat gwarancji na zawiasy i co tam
jeszcze, ale obejrzałam na stronie i są piękne. Kup sobie i już! To są meble
do kuchni, będziesz na nie patrzeć przez najbliższe kilka(naście) lat! Jakoś
ile razy rezygnowałam z zakupu czegoś, czego naprawdę chciałam, a na co w
sumie było mnie stać, na rzecz jakiegoś tańszego substytutu, zawsze żałowałam.

w roli kusicielki wystąpiła dziś JoP

1. Data: 2004-01-29 22:21:25

Od: "srysia" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Widzialam te meble w katalogu , w rzeczywistosci duzo mniej mi sie podobaly
( zwlaszcza jak przypomnialam sobie ile kosztuja) Tez bylam napalona
straszanie na kuchnie Bawaria. W koncu zrobilismy takie meble na zamowienie,
albo raczej bardzo podobne w firmie Meble Doktor ,tyle ze z drewna.
Zaplacilismy ponad 3000 zl ( w tym szafki wedlug wlasnych projektow) i jak
do tej pory jestesmy bardzo zadowoleni. Bardzo ladnie wygladaja i dobrze sie
trzymaja. Tym bardziej, ze w firmie Rust kuchnia bawaria byla w stylu
rustykalnym i drewno duzo lepiej sie z tym stylem komponuje.

Suita

1. Data: 2004-01-30 10:36:57

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]obejrzałam na stronie i są piękne. Kup sobie i już! [...]

No są piękne. I gdybym miała gwarancję, że te, które staną u mnie, będą
tak samo piękne, to bym się chyba przestała zastanawiać. Tylko się
trochę boję, że za tę makabryczną kupę kasy (lekko licząc 3-4 razy
więcej niż co prawda mniej piękne, ale i nie obrzydliwe meble dwie
przecznice dalej) będę mieć trzy miesiące użerania się z "flachowcami" i
dodatkowe ficzery w postaci Specjalnej - Wyjątkowej - Tylko u nas -
Dziurki do Wpadania Okruszków za Blat. Stąd pytanie, czy ktoś miał z
nimi do czynienia, że się tak wyrażę, na własnym podwórku.

> w roli kusicielki wystąpiła dziś JoP

Weź uważaj, dobra? Bo masz na mnie duży wpływ :)))

Dzięki i pozdrawiam
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-01-30 11:41:44

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> kuchnię Nebraska.

Nie znalazlam tych mebli. Znaczy Nebraski...

> Więc niech mnie ktoś przekona, że
> firma jest warta tego wydatku - a jeszcze lepiej, że absolutnie nie...

...i byc moze dzieki temu moge napisac, co ponizej:

Niezaleznie od tego, czy chodzi o meble kuchenne,
wypoczynkowe, samochod, mieszkanie/dom czy wakacje - nie
wydalabym na nic z tych rzeczy wiecej, niz mnie stac.

Stac nie w tym sensie, ze otwieram bielizniarke i zywa gotowka
lezy w oczekiwaniu na zmiane wlasciciela. Stac w tym
znaczeniu, ze nawet, jesli sie z tego tytulu zadluze (bede
musiala odsiedziec napad na bank), to splata tegoz zadluzenia
ma rece i nogi, czyli nie odbedzie sie kosztem intensywnych
badz wieloletnich wyrzeczen.

Zatem, nie w cenie sprawa, a splacie.

Nie mam stylowych mebli kuchennych ani markowego wypoczynku,
aczkolwiek meble zamowilismy w drozszej, ale sprawdzonej
firmie, a siedzisko kupilismy mozliwie wygodne wsrod tych nie
calkiem najdrozszych. Wolalam urzadzic oba te pomieszczenia w
jednym czasie kosztem pewnych kompromisow.
Ale ja mam luzik w zakresie perfekcjonizmu, wzgledem Ciebie
zwlaszcza...

Totez, dylematu wspolczuje.
Jesli Was stac, a Ty masz chorowac z tesknoty za Nebraska, to
wiesz, co masz robic? ;-)))
A poza tym nie placic z gory... Wiem, wiem, czasem sie nie
da... Ale to tez daje obraz firmy. Nasi stolarze biora kase
dopiero po montazu, z ktorego klient zadowolony jest.

Dominika

1. Data: 2004-01-30 12:02:47

Od: "Kiciun" <&#$kiciun"&#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jestem szczęśliwą posiadaczką kuchni Nevada firmy Rust. Co prawda cena była
kosmiczna, ale warto było tyle wydać. Jeśli nie ma się pomysłu, pani
projektantka zaprojektuje od A do Z. Jeśli ma się - przeniesie na papier
nasz pomysł, uwzględniając własne pomiary. Polecam salon w Krakowie.
A.S.

1. Data: 2004-01-30 12:07:07

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:bvdfp3$s5b$1@zeus.man.szczecin.pl...

> Nie znalazlam tych mebli. Znaczy Nebraski...

Tu trochę widać: http://www.agata.com.pl/zdjeciad/newada.jpg - na żywo
jakieś 200 razy ładniejsza ;)))

> [...]
> Totez, dylematu wspolczuje.

Dzięki :)))

> Jesli Was stac, a Ty masz chorowac z tesknoty za Nebraska, to
> wiesz, co masz robic? ;-)))

Zasadniczo niby nas stać, i to nawet nie w tym sensie, że będziemy potem
w tych meblach trzymać suchy chleb i herbatę madras ;) Zasadniczo, bo
dla nas wydatki okołodomowe są absolutnie priorytetowe, na nic innego
byśmy takiej kasy nie wywalili. Tylko nie wiem, czy bardziej będę
chorować z tęsknoty, nie kupując tej kuchni, czy potem z wściekłości,
ile innych rzeczy można było za to mieć. Nie da się ukryć, że jeśli jest
wybór między wydaniem kwoty X, a wydaniem kwoty 4X, to milej jednak
wydać X. Tak czy inaczej nikt tego za nas nie rozstrzygnie, musimy się
uporać sami - no i szukam argumentów. Dla mnie głównym atutem tej
kuchni, poza dość oryginalnym wyglądem, jest obłędna wręcz staranność
wykonania - potrafię się wkurzać z dziwnych powodów, krawędź płyty
prześwitującej zza nierówno przyklejonej okleiny to jeden z nich ;) Więc
jeśli się okaże, że ktoś coś w Ruście kupił i okazało się, że tu coś
sterczy, tam coś lata, to mam problem z głowy (i niech się teraz jakaś
dobra dusza zlituje i skłamie ;))).

A może ktoś widział u innego producenta fronty meblowe z uchwytami w
postaci metalowej listwy wtopionej w obrzeże?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-30 12:09:34

Od: "Kiciun" <&#$kiciun"&#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie głównym atutem tej
> kuchni, poza dość oryginalnym wyglądem, jest obłędna wręcz staranność
> wykonania

Zgadza się w 100%

> [...]
> jeśli się okaże, że ktoś coś w Ruście kupił i okazało się, że tu coś
> sterczy, tam coś lata, to mam problem z głowy (i niech się teraz jakaś

Nie skłamię - rewelacja, chociaż od sierpnia nie możemy wyjść z debetów w
banku.

A.S.

1. Data: 2004-01-30 12:26:45

Od: "Kiciun" <&#$kiciun"&#@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu trochę widać: http://www.agata.com.pl/zdjeciad/newada.jpg - na żywo
> jakieś 200 razy ładniejsza ;)))

Ale mam Nevadę taką www.rust.pl
"wybierz kuchnię" - Nevada K16

CO wiecie o Spółdzielni Mieszkaniowej DOMINO ???
sprawa ogrzewania
balustrada na klatce schodowej - pomożecie?
Ekspres cisnieniowy i kamien
Jakie cechy powinna mieć dobra pralka ładowana od góry?