kuchnia na wakacjach

11. Data: 2005-07-27 09:42:01

Temat: Re: kuchnia na wakacjach
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

napisalas o dzieciach -
moja cora na wakacyjnych wyjazdach zajada nalesniki
niestety jako potrawe glowna ;-)

pozdr.
patka

12. Data: 2005-07-27 10:29:02

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Ale z drugiej strony beztrosko piłam w sklepie herbatkę na zimno z
> hibiskusa, i jestem przekonana, że do jej przygotowania wzięli
> nieprzegotowaną wodę prosto z kranu.
>
> --
> Lia
Gratuluje. Domyslam sie, ze szczepien rowniez zero. Moze to dopuszczalne w
Europie, ale w kazym przewodniku trabia - zero wody z kranu, napojow z lodem
(nie wiadomo skad pochodzi, raz widzialam - z brudnej ciezarowki przeniesony w
duzym bloku na brudnej szmacie i pociagniety kawalek po chodniku ...), potrawy
tylko smazone lub dlugo gotowane.
Polecam badania na ameby ktore rozwijaja sie bezobjawowo.
Troche wyobrazni, chyba ze ktos lubi nosic w sobie pasozyty lub chorowac na
czerwonke. Zwlaszcza na wakacjach - miodzio :).
D.

13. Data: 2005-07-27 10:33:04

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Cześć Człowieki ;)
>
> Chciałam zapytać, jak sobie radzicie z gotowaniem na wakacjach.
> Np. pobyt w ciepłych krajach, zamiast tamtejszej kuchni własne gotowanie.
> Nie chodzi o pobyt pod namiotem.
> Czy macie jakieś praktyczne dania, które można zrobić w trymiga? (oprócz
> spaghetti i leczo :) )
>
> pozdrawiam
> Ela Kabala

Jajecznica :)
A tak powaznie to nie polecam owocow, ktorych nie obiera sie ze skorki i
surowek. Korzystalam glownie z chinskich restauracji - sa na calym swiecie -
a we wlasnym zakresie to glownie spagetti :), ale bez mieska.
Dorota

14. Data: 2005-07-27 11:31:40

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-27 12:29:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *a...@p...onet.pl* skreślił te oto słowa:

> Gratuluje. Domyslam sie, ze szczepien rowniez zero.

A to już zależy od kraju i programu pobytu :)

> [...]
> duzym bloku na brudnej szmacie i pociagniety kawalek po chodniku ...), potrawy

A ja widziałam od kuchni pracę kuchni sieciowego hotelu - tylko przez jakiś
czas potem miałam wstręt do knajp. Wystarczy przestac o tym myslec, bo na
coś i tak trzeba umrzeć :)

> Polecam badania na ameby ktore rozwijaja sie bezobjawowo.
> Troche wyobrazni, chyba ze ktos lubi nosic w sobie pasozyty lub chorowac na
> czerwonke. Zwlaszcza na wakacjach - miodzio :).

Normalnie fuks taki, od lat się szlajam po świecie, nie wożę ze sobą
jedzenia z domu, a żyję i mam się świetnie :)
Zdrowy rozsądek przede wszystkim, a jak ktoś się boi to niech sobie namiot
we własnym ogródku rozstawi ;)

--
Lia

15. Data: 2005-07-27 11:34:17

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-26 11:10:21 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *E. Kabala* skreślił te oto słowa:

> Dziękuję za poradę niekuchenną :)

Alez nie ma za co :)

> Mam dwójkę małych dzieci, które nie zjedzą egzotycznych potraw a wolę mieć
> nerwy spokojne niż spędzić wakacje w stylu przez Ciebie zaproponowanym.

Muszę się zastanowić jak w egzotycznych krajach przeżywają małe dzieci
Niemców - pełno ich aż do bólu, a nie widziałam, żeby z kuchenkami gazowymi
smigali :)

> Poza
> tym lubię gotować a między gotowaniem "poznawać jak tylko się da ten kraj"
> :).

Nawet w Polsce powyżej pewnych temperatur gotowanie przestaje być
przyjemnością, a co dopiero tam gdzie sa prawdziwe upały...

Ale miłego urlopu zycze :)

--
Lia

16. Data: 2005-07-27 11:45:16

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jedzenia z domu, a żyję i mam się świetnie :)
> Zdrowy rozsądek przede wszystkim, a jak ktoś się boi to niech sobie namiot

Mamy wspolna pasje, z tym, ze ja wole jednak pomyslec zanim wpakuje sie w
niepotrzebne tarapaty z dala od domu. A z kazdej podrozy przywoze mnostwo
kulinarnych inspiracji.
D.

mąka - pytanie
zamiana gaz-elektryka
co z tym ryżem?
teściowa na kolacji a ja nie mam miksera :(
fast food czy restauracja