kuchnie na wymiar? gdzie i za ile? G-ce, Zabrze

1. Data: 2004-10-04 10:25:33

Temat: kuchnie na wymiar? gdzie i za ile? G-ce, Zabrze
Od: "Joanna" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuchnie na wymiar w województwie śląskim..? (okolice Zabrze, Gliwice) no
właśnie gdzie? i jaka jest cena, zostałam poinformowana że cena waha sie w
granicach 450zł-600zł.mb-ze to jest najtaniej... prosze o info...
gdzie mozna coś wieceje sie dowiedziec jak nie grupie?! :)

pozdrawiam,
a.

1. Data: 2004-10-04 10:30:33

Temat: Re: kuchnie na wymiar? gdzie i za ile? G-ce, Zabrze
Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

sam kupilem u Wloczka na bytomskiej
jutro albo w srode ma montowac
dam znac o efektach
cena 7k

1. Data: 2004-10-04 10:58:54

Od: "Joanna" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

? cena jaka?
700zł/mb?

jak mam to odszyfrowac?
jestem ciekawa efektu....

1. Data: 2004-10-04 11:36:13

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Kuchnie na wymiar w województwie śląskim..? [...]

My kupowaliśmy w "Świecie Kuchni" (czy jak to się teraz nazywa) na
Kościuszki w Gliwicach. Współpraca na etapie projektu[1] - bez zarzutu,
łącznie ze sporą odpornością na dzikie pomysły (w sprawie których np. u
polecanego przez Andrzeja Włoczka nijak nie umieliśmy się dogadać) i nasz
niezbyt typowy rozkład dnia; na etapie wykonania wyszły drobne zgrzyty
wynikające z błędów pomiaru, ale zostały poprawione bez problemu i bez
gadania. Panowie stolarze są z gatunku myślących, trochę nietypowe materiały
zamawiano dla nas bez mrugnięcia okiem i z ostatecznego efektu jesteśmy
niezmiernie zadowoleni. Ceny przyzwoite[2] (akurat nasza kuchnia słabo sie
nadaje do porównań), terminy do przyjęcia. W sumie polecam.

[1] No, powiedzmy, że projektu - miałam wymyślone, narysowane i opisane
"tymi ręcami", zostały kwestie czysto wykonawcze.
[2] Podawanie cen za metr bieżący to jeden pic na wodę, chyba że chodzi o
_bardzo_ typową zabudowę. Inaczej zawsze się okazuje, że tu pięć złotych,
tam pięćdziesiąt i ostatecznie wychodzi dwa razy więcej niż podawane na
wstępie "od 600zł".

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-10-04 17:39:03

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

cena 7k (tysiecy)
nie znam przelicznika ze metr ale sa rzeczy z ktorych idzie cene zbic
mam podnosniki pneumatyczne
wyciszacze bluma
szuflady bluma
szklane szafki
podniesiona kuchnie na cokole
naroznik z jednego kawalka plyty bez podniesionego rogu
i pare innych dodatkow ktore cene moga zmniejszyc
jak skoncza montaz w srode to dam znac co i jak

1. Data: 2004-10-05 06:03:21

Od: "spp" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej R_ wrote:

> [...]

Eeeee,

Jak Tobie kończą dopiero w środę to co Ty możesz wiedzieć o cenie :)

--
spp
spp(na)op.pl

1. Data: 2004-10-06 19:24:34

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok skonczyli
efekt koncowy bardzo mi sie podoba
kuchnia ma 5mb
cena jak pisalem wyzej 7k
w ruscie za taka sam kuchnie materialy te same policzyli mi 13k
porownujac teraz rusta i to co mam w domu nie widze roznicy "a skoro nie
widac roznicy to po co przepłacac"
jak posprzatam i wszystko poukladam to moze zrobie fotki
BTW - udalo mi sie kupic tani zlewozmywak granitowy w sklepie
www.zlewozmywak.com.pl z deantego z bateria w kolorze granitu za 1 zl

1. Data: 2004-10-14 07:04:17

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...] wyciszacze w cenie 30 zl za sztuke w WOLBOX-ie na
> Tarnogorskiej[...]

A miałeś z tą firmą coś więcej do czynienia?

Pozdrawiam
Hanka, co nie mogąc się doczekać na wolny termin panów stolarzy, przymierza
się do zaatakowania Wolboksu właśnie
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-10-14 07:05:22

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra dorzucam małe uwagi po pierwszym tygodniu uzytkowania:
1. jako wyciszacze szauflad i szafek zainstalowano mi te same wyciszacze
bolcowo co niestety nie sprawdza sie w przypadku szuflad bo te po
zaladowaniu sa zbyt ciezkie i trzaskaja, szkoda ze na etapie umowy blednie
wprowadzono mnie w blad jakoby wyciszacze wychamowujace do szuflad
kosztowaly 150 zl za szuflade co zniechecilo mnie do ich zainstalowania
doistalowalem sobie wyciszacze w cenie 30 zl za sztuke w WOLBOX-ie na
Tarnogorskiej
2. szufladu sa za krotkie w stosunku do prowadnic o 3 cm, w uzytkowaniu to
nie przeszkadza ale zawsze to 3 zm straty
3. najnizsza szuflada jest zbyt nisko osadzona i po zamontowaniu wyciszacza
obciera o dol szafki, przy okazji paru poprawek maja jeszcze do mnie wpasc
Panowie od Wloczka to zobacze co wymysla.

Wiecej uwag nie mam i jak cos sie rozwali to napisze

1. Data: 2004-10-14 09:24:59

Od: "Andrzej R_" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety nie
a troche zaluje bo widac temat bluma na ktorych mi najbardziej zalezalo ma
opanowany do perfekcji takze w doradztwie telefonicznym
szkoda ze wczesniej nie wiedzialem

Pralka candy CNE 88T
Serwis Whirpoola
[Waw]Pokrywy do patelni lub granków?