kupilam tahini

1. Data: 2002-01-04 17:42:44

Temat: kupilam tahini
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam paste sezamowa tahini.
W jakich proporcjach trzeba jej dodawac do humusu? I do czego jeszcze mozna
uzyc??
Pachnie ladnie, jak halwa:))

Kalina

1. Data: 2002-01-04 20:50:02

Temat: Re: kupilam tahini
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze moze to nie bardzo oryginalne pytanie ale powiedzcie mi co to
takiego humus ???
Wystarczy mi swyczajny link....

1. Data: 2002-01-04 21:21:58

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Wiem ze moze to nie bardzo oryginalne pytanie ale powiedzcie mi co to
>takiego humus ???
>Wystarczy mi swyczajny link....

>mozna

bo chalwa jest z sezamu. Humus/hommous = tahini, cieciorka
puree, cytrynowy sok, czosnek, troche oleju jakiegos (moze byc
sezamowy), mazidlo do chleba, do jarzyn - uzywac a la dip.
baaardzo fajne. proporcje chyba zaleza od smaku...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-01-04 21:27:22

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem ze moze to nie bardzo oryginalne pytanie  ale powiedzcie mi co to
> takiego humus ???
> Wystarczy mi swyczajny link....

Hummus, czy humus to taka pasta z gotowanego grochu wloskiego (cieciorki) z
dodatkiem czosnku, soku z cytryny, soli, pieprzu. Na wierzu mozna polac oliwa i
dorzucic w ramach rekoracji pare czarnych oliwek:)))
Bardzo to dobre.
W wersji ortodoksyjnej dorzuca sie tez pasty sezamowej, tahini:))))

Kalina

1. Data: 2002-01-04 22:12:14

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ja po prostu jeszcze nigdy nie jadlam prawdziwego hummusu z tahini, wiec
>dlatego to naiwne byc moze pytanie:) Troche sie balam dac duzo...
>
>pozdrawiam
>wyprobuje jutro dokladniej
>Kalina

a to insza inszosc...jeden znajomy Libanczyk uzywal tahini jako
omasty do chleba - cos a la maslo orzechowe. chyba byloby lepiej
jakbys w kanjpie albo ze sklepu tego humus sprobowala...ja tam i
tak zawsze dodaje wiecej soku z cytr. ...

Krysia

1. Data: 2002-01-04 22:19:39

Od: "sassanach" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
> Wiem ze moze to nie bardzo oryginalne pytanie ale powiedzcie mi co to
> takiego humus ???
> Wystarczy mi swyczajny link....

Zajrzyj na moja strone, no moze nie tylko moją :-)
Ja sie w tym swojego czasu specjalizowalam. Jest tam pokrojona moja praca
mag min artykul o hummusie, ciecierzycy, co tam w sumie chcesz i kilka
przepisów ze straczkowymi.
Jest co czytac, http://www.ambrozja.pl/

To przy okazji wyjsni dlaczego sassenach ostatnio praktycznie nie ma czasu
pisac na grupe, co nie znaczy ze nie czyta :-)

Pozdrawiam Wszystkich

Sassenach

1. Data: 2002-01-04 22:22:01

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-05 09:06:11

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sassanach" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> To przy okazji wyjsni dlaczego sassenach ostatnio praktycznie nie ma czasu
> pisac na grupe, co nie znaczy ze nie czyta :-)

ze ja wczesniej nie trafilam na ta strone...

Mechcia
pozdrawiam i zaczynam sie wczytywac:)

1. Data: 2002-01-05 23:32:46

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tahini nie tylko mozesz robic hummus. w puszccce masz jeszcze 9 innych
przepisow:)

www.puszkkka.vege.pl

rena

1. Data: 2002-01-07 10:00:01

Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

...przerywamy program aby na żywo przekazać
co "Rena" <r...@p...pl> oświadczył/a:

> z tahini nie tylko mozesz robic hummus

mam domorosły na kanapkach dziś... zaraz zacznę :-P

--
wojmat <gra muzyka: bjork - vespertine>
"And what you gonna do when the novelty has gone?"

Amoniak
powracam:))))
mąka gryczana w W-wie
Da sie to kupic???