tortyia - chlebek

1. Data: 2002-01-04 14:12:29

Temat: tortyia - chlebek
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam dziś w gdańskim Cymesie i zastanawiam się z czym toto sie je? Czy
rwie sie paluchami i pożera z zupa gulaszową, czy może zapieka jak spód pod
pizzy? Jadł to ktoś i mnie poratuje?
Wygląda jak mocno wyrośnięty, okrągły spód od pizzy, wierzch posypany
sezamem.

Wkn

1. Data: 2002-01-04 17:42:29

Temat: Re: tortyia - chlebek
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pod
> pizzy? Jadł to ktoś i mnie poratuje?
> Wygląda jak mocno wyrośnięty, okrągły spód od pizzy, wierzch posypany
Tortyja = Tortilla, tak przynajmniej mnie się wydaje i ma podobne
zastosowanie.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-01-04 20:42:30

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a14p93$pt3$...@s...icm.edu.pl...
> Tortyja = Tortilla, tak przynajmniej mnie się wydaje i ma podobne
> zastosowanie.
no tak, ale tortilla to taki omlet, a ja to kupiłam jako placek chlebowy i
miał dokładnie taką dziwną nazwę jak w tytule.
Zeżarliśmy na sucho, rwąc kawały zębami jak jaskiniowcy. Dobra wata :-))

Wkn

tzimme
W kwestii mielenia orzechow
Zupa kwasno-pikantna