kupne dipy

1. Data: 2003-07-17 20:22:53

Temat: kupne dipy
Od: g...@e...lodz.pl szukaj wiadomości tego autora

gdzie sie podziały - były w sprzedazy Kamisa i Knora - moze ktoś wie.
Robie teraz sama na bazie śmietany, jogurtu, majonezu ale nie zawsze wychodza
mi takiej konsystencji jakiej bym sobie zyczyła.
Co zrobic żeby zagescić dipy na zimno
Grazka

1. Data: 2003-07-17 21:23:29

Temat: Re: kupne dipy
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#usun-to#.gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

2003-07-17 22:22, osoba przedstawiająca się jako
'g...@e...lodz.pl', zachciała zauważyć:
> [...]
> Robie teraz sama na bazie śmietany, jogurtu, majonezu ale nie zawsze wychodza
> mi takiej konsystencji jakiej bym sobie zyczyła.

Jeżeli baza jest śmietanowo-jogurtowa, to twarogiem, oczywiście. Zawsze
tak robię. Nie we wszystkich dipach ma to sens.

R.

1. Data: 2003-07-17 21:25:08

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-07-17 23:23:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *maruda - Ryszard* skreślił te oto słowa:

> Jeżeli baza jest śmietanowo-jogurtowa, to twarogiem, oczywiście. Zawsze
> tak robię. Nie we wszystkich dipach ma to sens.

Albo fetą, ale to tez nie do wszystkiego :)
Albo majonezem w ostatecznosci.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-07-18 05:49:28

Od: "Artur Z" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobic żeby zagescić dipy na zimno

we wlasciwym zestawie drobno starty ser zolty

1. Data: 2003-07-18 07:51:29

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A'propos kupnych - ja kupuję dipy firmy Develey w takich małych buteleczkach
i są bardzo dobre. Polecam.

Just one year of love is better than a lifetime alone
[Freddie Mercury]

kurde, jeść mi sie chce...
Co dobrego w Mediolanie..
Co dobrego w Mediolanie..