kurczak

1. Data: 2002-08-07 08:53:10

Temat: kurczak
Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę powiedzcie co można zrobić z kurczakiem, żeby było szybko i smacznie.
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Benia

1. Data: 2002-08-07 09:20:08

Temat: Re: kurczak
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aiqnam$2vk$...@n...onet.pl...
> Proszę powiedzcie co można zrobić z kurczakiem, żeby było szybko i
smacznie.
> Z góry dziękuję i pozdrawiam.
> Benia

może to:
http://www.gotowanie.wkl.pl/grp_przep.php?grp_prz=7&
PHPSESSID=ee322436a773a3
ae86ab65708c6094bc

wkn

1. Data: 2002-08-07 09:50:32

Temat: (P) kurczak
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyniki chomikowania:

*****************
kurczak w beszamelu. w lodowce postoi i ze dwa dni.

beszamel - umowny. kurczaki ugotowac, z roznymi jarzynami, etc.
obraz z kosci/skory. zrobic sos bialy (zasmazka - maslo maka,
roztentegowac rosolikem, dodac duzo bardzo smietany i potem
odbeszamelic to za pomoca duzje ilosci startego ostrego zlotego
sera (ja jak zwyklemowie - cheddar), na koniec do smaku siknac
cytrynowego soku. wrzucic w to lurczakow male kawalki, zamieszac,
zagoptowac powoli, odstawic, w saganie wstawic zimne do lododwki.
to bykl popiowy numer imieninowy mojej Mamy, kiedy brala rozne
rzeczy do pracy na imieninowa uczte. niezawodne.

Trys
K.T. - starannie opakowana
********************88
Kurczak z cynamonem
Piersi i udka kurze bez kosci usmazyc na masle na patelni. Zdjac
mieso,
dodac do patelni szczypte-dwie cynamonu, lyzeczke miodu, szczypte
cayenne, szczypte soli, wymieszac, posmazyc minute, dodac pol szklanki
rosolu, wymieszac, dodac mieso, przykryc i dusic 3 minuty, podac na
ryzu, z zielona salata.

Magdalena Bassett
***********************
Nie, zupelnie na oko. Kawalki kurczaka przyproszyc maka, usmazyc na
oliwie, zdjac z patelni, dodac zabek czosnku posiekany na drobno, 2-3
lyzki marmolady pomaranczowej i pol szklanki rosolu. Dodac pieprzu,
sosu
sojowego, soli do smaku. Zeskrobac dno patelni, dodac usmazone mieso,
przykryc i dusic 10 minut, odwrocic mieso i nastepne 5 minut. Podawac
na
ryzu.
Albo polaczyc skladniki sosu w garnuszku i polac surowe mieso w
brytfance, piec w goracym piecu, odwrocic raz.
Magdalena Bassett
*******************

Bozenka z Wilna ;o)
Warszawa - Wilno
ICQ 81838200 http://bozena.host.sk
www i FAQ grupy: http://kuchenna.host.sk/

1. Data: 2002-08-07 09:51:48

Temat: Re: (P) kurczak
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>to bykl popiowy numer imieninowy mojej Mamy, kiedy brala rozne
>rzeczy do pracy na imieninowa uczte. niezawodne.

OOOOOOOOOOOOO
i tego zimnego kurczaka podam m.in. gosciom w niedziele.
ziwkeszyla sie ilosc gosci do 12!!!!!!!!!!!
na 1 osobe bedzie niecale 3m2 - wliczajac w to lazinke, przedpokoij i
powierzchnie pod meblami:))))))

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-08 10:52:48

Od: "Edyta Jaczewska" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał:aiqnam$2vk$...@n...onet.pl...
> Proszę powiedzcie co można zrobić z kurczakiem, żeby było szybko i

Szybko i smacznie....
Jest taki przepis:

- otworzyc puszke piwa, 1/3 piwa usunac
- kurczaka natrzec przyprawami
- nasadzic go na puszke i piec prze 1h 15 min w bardzo goracym piekarniku

pozdraiwam
Edyta

1. Data: 2002-08-08 15:56:59

Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Aug 2002 12:52:48 +0200, "Edyta Jaczewska"
<e...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>- kurczaka natrzec przyprawami
>- nasadzic go na puszke i piec prze 1h 15 min w bardzo goracym piekarniku

A jak farba z owej puszki wytrzymuje te bardzo wysoka temperaure?
;->>>>

Art(Gruby)
Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-08-08 16:54:04

Od: "Edyta Jaczewska" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak farba z owej puszki wytrzymuje te bardzo wysoka temperaure?
> ;->>>>
>
> Art(Gruby)
> Abyssus abyssum invocat.

a tego juz MTV nie powiedzialo ;)))

1. Data: 2002-08-08 20:22:38

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Jaczewska wrote:

> a tego juz MTV nie powiedzialo ;)))

Bo to ma byc butelka, nie puszka. Albo sloik wypelniony piwem czy woda.

MB

Do Kawoszy i nie tylko
Starka
brytling czyli rybka-frytka