kurs pedagogiczny

1. Data: 2004-04-18 07:26:18

Temat: kurs pedagogiczny
Od: "Erg" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam wyzsze wyksztalcenie techniczne i dowiedzialam sie ze jesli chce uczyc w szkole
musze zrobic kurs pedagogiczny, czy wie kto gdzie taki kurs mozna zrobic ?
gdzie sa organizowane ? w jakim czasie i ile kosztuja??

pozdrawiam

@lexandra

2. Data: 2004-04-27 18:17:05

Temat: Re: kurs pedagogiczny
Od: "domek" <d...@n...nospamonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Np. w Pile Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli - 950 zł, w Poznaniu na Akademii
Ekonomicznej studia podyplomowe 2100 zł.
Pozdrawiam
Ania

3. Data: 2004-07-06 10:21:15

Od: "asia" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie sa organizowane ? w jakim czasie i ile kosztuja??
>
> Jeśli jesteś zainteresowana to w Olsztynie jest organizowany wakacyjny
kurs. Jest to kurs kwalifikacyjny dający przygotowanie pedagogiczne. Jest
skierowany do nauczycieli zatrudnionych w placówce oświatowej, którzy nie
posiadają takiego przygotowania.
Dokładny kontakt to:
Centrum Doskonalenia Nauczycieli Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Olsztynie.
Zapisy i informacje: Olsztyn, ul. Wyzwolenia 30, pok.1, tel/fax:(0-89) 5275545

Sama jestem zainteresowana a poinformowano mnie, że kurs mógłby się rozpocząć
od 15 lipca i trwać do końca sierpnia, jeśli będzie minimum 12 chętnych.
Wczoraj, kiedy się zapisywałam byłam 4-ta na liście.

4. Data: 2004-07-07 21:44:07

Od: "Marcin R.Garbulski" <m...@A...SPAM.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo serdecznie,

> [...]
> zrobic ?
> gdzie sa organizowane ? w jakim czasie i ile kosztuja??

1. Z tego, co wiem, kursy pedagogiczne (kwalifikacyjne), w których liczba
godzin wykładowych jest mniejsza, niż 330, będą ważne pod warunkiem, że
rozpoczniesz pracę w szkole nie później, niż w roku szkolnym 1995/1996.

2. Nie otrzymasz kwalifikacji, jeśli w czasie kursu nie zrobisz praktyk (a
nie zrobisz w przypadku kursów wakacyjnych). Jeśli jakaś uczelnia twierdzi
inaczej, nie słuchaj ich - zadzwoń do kuratorium lub od razu do ministerstwa
(dzwoniłem, wiem).

3. W Bydgoszczy (gdzie mieszkam) są: (1) roczne studia w trybie weekendowym
(ok. 3 tys. zł.) lub (2) roczny kurs (także w systemie weekendowym; ok. 1300
zł.). Obydwa dają pełne kwalifikacje pedagogiczne.

Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego,
Marcin R. Garbulski.

5. Data: 2004-07-08 06:55:21

Od: "m@rkop" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 7 Jul 2004 23:44:07 +0200, Marcin R.Garbulski napisał(a):

>będą ważne pod warunkiem, że
> rozpoczniesz pracę w szkole nie później, niż w roku szkolnym 1995/1996.

O, widzę, że Kolega 10 lat do tyłu...? ;)

m@rkop

6. Data: 2004-07-18 16:16:04

Od: "radiator" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to co nie mozna takiego kursu w okresie wakacji zrobic?

7. Data: 2004-07-18 16:20:51

Od: Grendel <g...@h...gov> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jul 2004 18:16:04 +0200, radiator napisał(a):

> to co nie mozna takiego kursu w okresie wakacji zrobic?

350 godzin? Chyba po nocach trzebaby siedzieć... no i kwestia praktyk, bo
i takie przewiduje ustawa (afair). Niestety - powiem to brutalnie - trzeba
było w czasie studiów o tym pomyśleć. Kiedy ja w czasie studiów
wyrzucałem kasę na uprawnienia, koledzy się śmiali - woleli kasę na
piwo wydać. Od 3 lat co raz, to gratuluję sobie podjętej wtedy decyzji
- kilkakrotnie 'papierek' się przydał.

--
Grendel

8. Data: 2004-08-13 16:56:13

Od: "Anna" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja od września zaczynam taki kurs kwalifikacyjny w Powiatowym Ośrodku
Doskonalenia Nauczycieli (PODN), trwa on III semestry (sa to studia
podyplomowe) i za całość płacę... 300 zł!! :)
Pozdrawiam
Hardanna

9. Data: 2004-08-14 14:39:04

Od: "Agnieszka Czernecka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
a wie ktoś może gdzie w Krakowie można zrobić kurs pedagogiczny???

pozdrawiam
aziolek
Użytkownik "Anna" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Doskonalenia Nauczycieli (PODN), trwa on III semestry (sa to studia
> podyplomowe) i za całość płacę... 300 zł!! :)

Re: kurs pedagogiczny
Publikacje
Aleksander Kwaśniewski - Pociągnięcie do odpowiedzialności majątkowej i karnej Aleksandra ,,Kwaśnego'' i osób z nim powiązanych.
urlop a urlop
Re: =spam= dziennik elektroniczny