łączenie płytek i paneli?

1. Data: 2005-10-13 08:44:08

Temat: łączenie płytek i paneli?
Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Połączyliśmy kuchnie z pokojem w kuchni będą kafelki a w pokoju panele.
I mam problem z łączeniem.
Ponieważ planujemy nie łaczyć ich w lini prostej ani łukiem tylko
bardziej "schodkowo" i tu mam problem. Większość listew łączeniowych
jest albo wielka i sztywna a jak są elastyczne to ładnie sie wyginają
tylko do łuków. Czy ktoś z was spotkał sie z listwami, które można
wygiąć pod kątem 90 stopni w "zygzaka" i które nie sa wielkie i
wystające. Hmmm. Dzieki
Pozdr
Ola

2. Data: 2005-10-13 08:49:34

Temat: Re: łączenie płytek i paneli?
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko do łuków. Czy ktoś z was spotkał sie z listwami, które można
> wygiąć pod kątem 90 stopni w "zygzaka" i które nie sa wielkie i

niestety wiginanie odpada - ladniej bedzie robic to z kawalków cietych w 45
stopni.

Listwa do paneli musi miec mozliwosc maskowania przerwy dylatacyjnej o
szerokosci okolo 1,5cm.

Uwaga - ja mialem mniejsza i o pewnych porach roku panele strasznie sie
wybrzuszaly. Nie daj sie w to wpuscic nawet jak ci beda opowiadac ze nic sie
nie stanie.

musta

3. Data: 2005-10-13 09:01:57

Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Może mogłabym się "podłączyć" z moim pytaniem:
Podobnie jak Ola chcę połączyć panelę i terakotę, z tym że najpierw położę
terakotę - mieszkanie jest nowe, planuję je najpierw "wygrzać" i wywietrzyć,
panele położę na wiosnę.
Problem w tym, że panele są grubsze od płytki (deska barlinecka = ok. 1,5
cm). Jak sobie z tym poradzić? Wystarczy jeśli "podniosę" poziom podłogi o
1,5 cm? Czy coś jeszcze wziąc pod uwagę?
Wszelkie wskazówki mile widziane

Pozdrawiam,
Alicja

4. Data: 2005-10-13 09:16:12

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Uwaga - ja mialem mniejsza i o pewnych porach roku panele strasznie sie
> wybrzuszaly. Nie daj sie w to wpuscic nawet jak ci beda opowiadac ze nic

O przerwie dylatacyjnej juz wiem i pamiętam no i cięcie listwy to też
był nasz pierwszy pomysł, jak nie bedzie innego rozwiazania to będziemy
ciąć.
Dzieki
Ola

5. Data: 2005-10-13 10:58:31

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Oct 2005 11:01:57 +0200 I had a dream that AlterEgo <a...@w...pl>
wrote:
> [...]
>cm). Jak sobie z tym poradzić? Wystarczy jeśli "podniosę" poziom podłogi o
>1,5 cm? Czy coś jeszcze wziąc pod uwagę?

Są listwy, które możesz dawać na łączenie dwóch powierzchni o różnych
wysokościach. Mam tak w mieszkaniu (przecież kuchnia musi mieć wyżej
podłogę, prawda?) i nie wygląda koszmarnie.

--
Grzegorz Janoszka

6. Data: 2005-10-13 12:30:23

Od: Lila <H...@H...Com> szukaj wiadomości tego autora

AlterEgo <a...@w...pl> napisał:
> [...]
> cm). Jak sobie z tym poradzić? Wystarczy jeśli "podniosę" poziom podłogi o
> 1,5 cm? Czy coś jeszcze wziąc pod uwagę?

My poprosilismy dewelopera o obnizenie wylewki tam gdzie bedzie Baltic
Floor (podobne do deski barlineckiej) o 1 cm. Wystarczylo - mimo, ze pod
deske kladzie sie jeszcze takie zielone plyty.

Pozdrowienia,
Lila

7. Data: 2005-10-13 13:03:45

Od: "AlterEgo" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> My poprosilismy dewelopera o obnizenie wylewki tam gdzie bedzie Baltic
> Floor (podobne do deski barlineckiej) o 1 cm. Wystarczylo - mimo, ze pod
> deske kladzie sie jeszcze takie zielone plyty.
Hmm, szkoda że na to nie wpadłam! Teraz już jest za późno i czeka mnie
podwyższanie...
Pozdrawiam!
Alicja

8. Data: 2005-10-19 13:05:28

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" napisał
> Są listwy, które możesz dawać na łączenie dwóch powierzchni o różnych
> wysokościach. Mam tak w mieszkaniu (przecież kuchnia musi mieć wyżej
> podłogę, prawda?) i nie wygląda koszmarnie.

Pfuj, taki próg na którym zęby można stracić?! Koszmar.
Dlaczego piszesz że kuchnia musi mieć podłogę wyżej? Absolutnie trzeba się
starać - i przewidzieć to na etapie wylewek - żeby nie było żadnych progów
między łączeniami różnych typów podłóg, np. z łazienką. Czyli zadbać o tak
jak niżej napisała Lila.

Netgater

9. Data: 2005-10-21 10:54:00

Od: Ofca <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Oct 2005 12:30:23 +0000 (UTC), Lila <H...@H...Com> wrote:

witam, ja mam połozone w łazience drewo - deski i kafle, wszystko dość
gustownie połączyłam korkiem-takim centymetrowym paskiem.
Można to dostać w sklepach z drewnem.
Pozdrawiam

Ofca
e...@w...pl

fazowane płytki czy listwy - prpsba o opinie
Instalacja c.o. stalowa + plastik
Doradźcie: zmywarka tuż przy kuchence
ile kosztuje montaz Boscha - piecyka gazowego do wody??
Jaka farba/emulsja.